  • 1. Data: 2013-11-17 17:14:21
    Temat: Rok 1650 :) a moze raczej :)(
    Od: l...@g...com

    http://www.wis.org.pl/forum/viewtopic.php?f=142&t=21
    1&p=16588&hilit=Żydzi+w+czasie+wojny#p16588

    *****
    W kronikach Rady Miejskiej Krakowa (zwanych księgami radzieckimi) zachowały się
    relacje z podstępnych przejęć nieruchomości dokonanych w efekcie lichwy przez Żydów.
    Sam Mayer Bałaban napisał o bankructwie w 1650 roku największych banków i
    wynikającego z tego faktu upadku gospodarki w Polsce.
    Dziś wiemy, że złoto z największego wtedy Banku Forbesa zostało wywiezione do Prus i
    posłużyło do budowy Państwa Pruskiego - z którego terenu fałszowano polską monetę.

    Historia Żydów w Polsce pokazuje - jak w ciągu kilku lat - z powodu wielkich matactw
    finansowych - powstawały ogromne fortuny.
    I kiedy w 1996 roku czytałem te informacje to pomyślałem "rany boskie - oni dokładnie
    to samo robią dzisiaj".
    Wystarczyło przytoczyć ogromne oszustwa w aferze ART-B, w której uczestniczyło wielu
    dyrektorów banków, albo popatrzeć na działalność Gorege'a Sorosa, który dokonał
    matactw niespotykanych w historii Świata.
    *****

    A tu juz czasy obecne:
    http://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo

    Czy mi sie wydaje czy mam deja vu:) I gojce sie budza z letargu.

    Na dokladke prosze o wklejke w google: PRZEMÓWIENIE JAKUBA BERMANA DO ŻYDÓW W POLSCE
    - ROK 1945

  • 2. Data: 2013-11-18 17:29:32
    Temat: Re: Rok 1650 :) a moze raczej :)(
    Od: fifak <f...@w...com>

    W dniu 2013-11-17 17:14, l...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Czy mi sie wydaje czy mam deja vu:) I gojce sie budza z letargu.
    >
    > Na dokladke prosze o wklejke w google: PRZEMÓWIENIE JAKUBA BERMANA DO ŻYDÓW W

    Święta prawda

    ale jest już za późno

  • 3. Data: 2013-11-19 09:14:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 17 Nov 2013 08:14:21 -0800 (PST), l...@g...com
    napisał(a):

    > W kronikach Rady Miejskiej Krakowa (zwanych księgami radzieckimi) zachowały się
    relacje z podstępnych przejęć nieruchomości dokonanych w efekcie lichwy przez Żydów.

    Nie lękaj się; Jan/Janusz Kobylański i Przewielebny Ojciec Doktor Dyrektor
    czuwają. To się już więcej nie powtórzy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Oprócz tego wykonałem kilkaset godzin lotów odrzutowcami pasażerskimi,
    jako pasażer, przyglądając się temu, jak pracują skrzydła i silniki
    samolotów w czasie lotu, w związku z tym czuję się dość kompetentny w tym
    zakresie."
    prof. Jan Obrębski

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 4. Data: 2013-11-19 14:48:08
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 19 listopad (wtorek), gdy o godzinie 9:14 *Olin*
    naskrobał(a):

    relacje z podstępnych przejęć nieruchomości dokonanych w efekcie lichwy przez Żydów.

    > Nie lękaj się; Jan/Janusz Kobylański i Przewielebny Ojciec Doktor Dyrektor
    > czuwają. To się już więcej nie powtórzy.

    Kiepska prowokacja. "Protokoły Mędrców Syjonu" są dużo bardziej
    dopracowane pod tym względem.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2013-11-19 14:44:24

  • 5. Data: 2013-11-19 14:55:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Nov 2013 14:48:08 +0100, Heraklit napisał(a):

    > "Protokoły Mędrców Syjonu" są dużo bardziej
    > dopracowane pod tym względem.

    Ochrana, i generalnie służby specjalne ze wschodu, jakoś bardziej się
    przykładały i przykładają niż rodzimi chałupnicy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl