  • 1. Data: 2012-06-22 10:14:18
    Temat: Ropa kupiona
    Od: c...@g...com

    jak w temacie buhahahaha

  • 2. Data: 2012-06-22 10:19:51
    Temat: Re: Ropa kupiona
    Od: c...@g...com

  • 3. Data: 2012-06-22 10:20:48
    Od: c...@g...com

> [...]
    > jak w temacie buhahahaha

    W dniu piątek, 22 czerwca 2012 10:14:18 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

    co to znaczy że autor nieznany, to JA geialny charlie.delta chudopacholice i
    chudopachołki, jednym słowem panienki
    buhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 4. Data: 2012-06-22 14:39:47
    Od: ichi <a...@d...gh>

    c...@g...com wrote:

    > jak w temacie buhahahaha

    brawurowo...

    --
    ichi

  • 5. Data: 2012-06-25 22:04:38
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Ropa kupiona

    i pierwsza strata zaliczona...buahahaaaaa

    Uzytkownik <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

  • 6. Data: 2012-06-25 22:40:28
    Od: c...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 czerwca 2012 22:04:38 UTC+2 użytkownik argon1953 napisał:
    > Ropa kupiona
    >
    > i pierwsza strata zaliczona...buahahaaaaa
    >

    > Uzytkownik <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    o czym panienka pindolisz ? short zająłem na 95, odwrócenie na long przy cenie 89,
    dzisiaj dokupiona buhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    wasze zdrowie nieudacznice i nieudaczniki !

  • 7. Data: 2012-06-25 22:40:57
    Od: c...@g...com

  • 8. Data: 2012-06-26 20:15:52
    Od: c...@g...com

> [...]
    > Ropa kupiona
    >
    > i pierwsza strata zaliczona...buahahaaaaa

    panienka, głupia jesteś buhahahahaha

    a szmal dalej leci do wora

    charlie.delta.trader

  • 9. Data: 2012-06-26 21:04:59
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    argon1953 wrote:

    > Ropa kupiona
    >
    > i pierwsza strata zaliczona...buahahaaaaa

    Co ty za głupoty gadasz? Prawdziwy Polak nigdy się nie myli, tym samym,
    zawsze ma rację, zawsze zarabia. Prawdziwy Polak ma tyle pieniędzy, że tylko
    z nudów pisze na tę listę. Kulczyk pisze, to on nie może?

  • 10. Data: 2012-06-26 23:15:31
    Od: c...@g...com

    na razie gramy Long

    poniżej jest ciekawe opracowanie buhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    nie mam nic przeciw zagraniu na tak silny spadek

    http://politykawschodnia.pl/index.php/2012/06/24/wie
    rzbicki-ropa-i-tajny-plan-ue-usa-chin-i-japonii-krac
    h-rosji/

    cena zajebania putinowskiej bolszewii jest tego warta