  • 1. Data: 2010-03-16 17:11:30
    Temat: Rośnie i rosnąć będzie
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    miśkom znikąd nadzieja, futra zostaną zdarte i sprzedane

    rośnie

    rosnąć będzie

    wieczne wzrosty nadchodzą

    buhahahahaha

  • 2. Data: 2010-03-16 17:34:24
    Temat: Re: Rośnie i rosnąć będzie
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > miśkom znikąd nadzieja, futra zostaną zdarte i sprzedane
    >
    > rośnie
    >
    > rosnąć będzie
    >
    > wieczne wzrosty nadchodzą
    >
    > buhahahahaha

    czarli, przyjacielu... muszę cię zmartwic... nie będzie rosnąc... lada moment
    przyjdą takie spadki że byczkom w kopytkach postygnie... to przyjdzie nagle,
    myślę że to kwestia najbliższych dni... zacznie się od nagłej zwały w końcówce
    sesji... kto wie, może już dzisiaj...

  • 3. Data: 2010-03-16 17:42:24
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > myślę że to kwestia najbliższych dni... zacznie się od nagłej zwały w

    On się nie martwi jego druga osobowość jest na shorcie.

  • 4. Data: 2010-03-16 17:45:01
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    viper wrote:

> [...]
    > przyjdzie nagle, myślę że to kwestia najbliższych dni... zacznie się od
    > nagłej zwały w końcówce sesji... kto wie, może już dzisiaj...

    Sporo może zależeć od tego, czy S&P500 nie wykreśli podwójnego szczytu.
    Dzisiaj się z tym mierzy.

  • 5. Data: 2010-03-16 17:51:50
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hnog2s$tsh$1@news.onet.pl...

    > Sporo może zależeć od tego, czy S&P500 nie wykreśli podwójnego szczytu.
    > Dzisiaj się z tym mierzy.

    Wg mnie za miesiąc sp500 będzie 100 pkt wyżej.

  • 6. Data: 2010-03-16 19:07:17
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Wg mnie za miesiąc sp500 będzie 100 pkt wyżej.

    A na razie wypada powitać okolice 1162 i zobaczymy co dalej

  • 7. Data: 2010-03-16 19:28:42
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Mar, 18:11, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > miśkom znikąd nadzieja, futra zostaną zdarte i sprzedane
    >
    > rośnie
    >
    > rosnąć będzie
    >
    > wieczne wzrosty nadchodzą
    >
    > buhahahahaha

    rośnie

    nie spada

    depo rośnie

    i nie zmaleje

    dobry początek

    po wypoczynku

    ale palec jest czujny

    buhahahahahaha

  • 8. Data: 2010-03-17 06:21:41
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    wrote:
    > miśkom znikąd nadzieja, futra zostaną zdarte i sprzedane
    >
    > rośnie
    >
    > rosnąć będzie
    >
    > wieczne wzrosty nadchodzą
    >
    > buhahahahaha

    rozjebiemy miśki

    na dobre

    buhahahahahahaa

  • 9. Data: 2010-03-17 13:48:50
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Mar, 18:51, "kigam" <p...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomościnews:hnog2s$tsh$1@news.onet.pl...

    > Wg mnie za miesiąc sp500 będzie 100 pkt wyżej.

    pompa działa

    za chwilę już beze mnie, odpuszczam ten rynek

    panienki uwaga na polski FX