  • 1. Data: 2011-10-19 13:48:24
    Temat: Rozczarowujący Toyota Bank
    Od: "newsy" <h...@g...com>

    Witam.
    Skuszony możliwością wygrania Toyoty Yaris założyłem konto w TB. Yariski
    wprawdzie nie wygrałem, ale jedną z niższych nagród owszem. Teoretycznie
    wszak, ponieważ termin realizacji wygranej upłynął, a kasy ni widu ni
    słychu. Nawet się upomniałem telefonicznie, ale kazali czekać na kontakt
    telefoniczny i czekam. Pierwszy zonk.
    Drugi związany jest z przewlekaniem przez ww. bank procedur. Kartę chciałem
    dla żony wyrobić, coby przynajmniej większy pożytek był z zakupów
    (cashback). Pomijam fakt, że panie z dezinfolinii nie udzieliły
    wyczerpujących informacji, tj. że oprócz pełnomocnictwa wysłać trzeba też
    formularz z danymi osobowymi. Się zapomniało, trudno, uzupełniłem, dwa dni w
    plecy. Natomiast fakt, że wysłane Pełnomocnictwo (mailem, żeby było
    szybciej) od tygodnia czeka na odnotowanie w systemie jest już zbyt
    irytujące. Teoretycznie i regulaminowo wszystko jest w porządku, bo bank
    zastrzegł sobie termin 14 dni na dokonanie czynności, ale dlaczego w innych
    bankach się da od razu/następnego dnia a tu tak długo?
    Sory za przynudzanie, ale po co tak przedłużać. Ludzi im brak czy co?
    a miało być tak pięknie
    pozdr
    zdegustowany