  • 11. Data: 2013-02-07 00:20:11
    Temat: Re: Rozdają tablety do lakat?
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-06 19:00, Budzik pisze:

    > Może jak zrobi tak 1000 osób i firma straci trochęczasu swoich pracówników
    > to może zrewidują swoje podejście...

    Jesteś bardzo pobłażliwy. Ja bym ich powsadzał :-) To nie jest
    piaskownica i gromadka niesfornych bobasów.
    Oni mają taką strategię firmy. Podlegają pod szczególną kontrolę-ochronę
    państwa i plują bezczelnie obywatelowi w twarz.
    Mamy takim ... nadstawiać drugi policzek. :-)

    Właśnie zmusiłem takiego jednego do kontaktu meilowego.
    Skubany kuty na cztery łapy. Niby przyznaje że po 3 mies. tablet mój :-)
    ale nie cytuje moich słów i jedzie wyuczonymi formułkami zmierzając do
    ogólności oferty. Ja pytałem o konkret. :-)
    A jak się oczy zaświeciły jak wspomniałem o większej kasie do ulokowania
    ale chcę na początek spokojnie te 5 tys. na próbę dla nawiązania
    współpracy. :-)

  • 12. Data: 2013-02-07 08:13:19
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 06 Feb 2013 12:50:43 +0100, z napisał(a):

    > Ładny pan na infolinii mówił o 7% ;-) lokacie na 24 mies. a po 3 mies.
    > już mogę zerwać i tablet jest mój.
    > Kłamczuch? :-)

    Według logiki Leszka Cz. - ładny pan mówił prawdę :) Znaczy, lokata w
    założeniu jest na 2 lata, zerwać po 3 miesiącach możesz, tablet jest twój,
    tyle że jego wartość odbiorą sobie ze zwracanej kwoty lokaty.

    AK

  • 13. Data: 2013-02-07 09:39:27
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-07 08:13, Andrzej Kubiak pisze:
> [...]
    > założeniu jest na 2 lata, zerwać po 3 miesiącach możesz, tablet jest twój,
    > tyle że jego wartość odbiorą sobie ze zwracanej kwoty lokaty.

    Ładny pan powiedział że jeśli zerwę przed 3 mies. to utracę odsetki i
    będę musiał dopłacić do wartości tabletu. cały czas mówiliśmy o 5 tys.!!!
    Dokładne pytanie zadałem czy poniosę jeszcze jakieś koszty po zerwaniu :-)
    Z nagrania kłamstwo biło by po oczach jak BYK. Z meila pewnie się
    wybroni bo "cfany" jest :-)

  • 14. Data: 2013-02-07 12:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail z...@u...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jesteś bardzo pobłażliwy. Ja bym ich powsadzał :-)

    To co proponujesz? Chętnie zrezygnuję ze swojej pobłażliwości...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę