  • 1. Data: 2002-09-05 11:40:38
    Temat: Rozdaje pieniadze :-)
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Inteligo uraczylo mnie zwrotem nadplaconego podatku w wysokosci 1grosz.
    Poniewaz chce miec wyzerowane konto aby nie ponosic oplat za prowadzenie
    przeleje ten 1grosz temu kto pierwszy poda mi swoj numer rachunku Inteligo
    na adres: d...@p...onet.pl

    Swoja droga co za durne pomysly ze zwrotem 1gr podatku...? A moze sposob na
    sciagniecie oplaty za prowadzenie rachunku tym, ktorzy mieli zerowe konta ?

    D.

  • 2. Data: 2002-09-05 11:50:47
    Temat: Re: Rozdaje pieniadze :-)
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeleje ten 1grosz temu kto pierwszy poda mi swoj numer rachunku Inteligo

    :-) no wiesz za ten 1 gr to nie chce mi sie niszczyć lakieru na paznokciach
    stukając w klawiaturkę :-) A Ty takie hasło rzucasz: "pieniądze rozdaję"
    :-)))

    Pozdroofka
    Kaśka

  • 3. Data: 2002-09-05 11:50:59
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    na
    > sciagniecie oplaty za prowadzenie rachunku tym, ktorzy mieli zerowe konta

    Taaaak?
    Poczytaj posty ludzi z tej grupy, ktorzy pisza "Co za zlodziejski bank,
    oszukal mnia na jeden grosz!"
    Itepe...
    IMO bank musi sie rozliczac (doslownie) co do grosza, chyba ze w regulaminie
    ma inaczej.
    Niektore banki maja.

    Michal

  • 4. Data: 2002-09-05 11:54:27
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    paznokciach
    > stukając w klawiaturkę :-) A Ty takie hasło rzucasz: "pieniądze rozdaję"

    juz i tak nieaktualne. Pieniadze juz poszly..:-)

    D.

  • 5. Data: 2002-09-05 13:00:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Dave"
    > paznokciach
    >
    > juz i tak nieaktualne. Pieniadze juz poszly..:-)

    1 grosz to jeden maly pieniążek - mowienie o nim
    w liczbie mnogiej to jednak przesada ;-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-09-05 16:51:48
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

> [...]
    na
    > sciagniecie oplaty za prowadzenie rachunku tym, ktorzy mieli zerowe konta

    ano wlasnie :_)) niby 1 grosz - a zwroci sie tysiackrotnie :_))

  • 7. Data: 2002-09-05 19:55:38
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > sciagniecie oplaty za prowadzenie rachunku tym, ktorzy mieli zerowe konta ?

    A ja się cieszę, że mam 1 grosz na koncie. Było tak w 1990 roku w PKO SA
    wyrobiłem sobie kartę PARTNER (taka EC kredytowa) wraz z przynależnym do tego
    kontem. Po 2 latach miałem już tak tego dosyć, że postarałem się spłacić
    wszystko co oni chcieli, no niestety nie udało mi się, przyszedł wyciąg, że mam
    1 gr nadpłaty. Potem olałem to konto i kartę. Ale w PEKAO są porządni i co
    miesiąc w ładnej kopercie przysyłąją mi do dzisiaj zawiadomienie, że mam 1 gr u
    nich. Już kiedyś chciałem to zlikwidować bo skrzynka na listy to nie śmietnik,
    ale zażądali zwrotu starej karty (po 7 latach!) i wiecie co - nie tym mnie
    rozśmieszyli ale tym, że co roku przychodzi na oddział nowa wznowiona karta i
    czeka na mnie żebym ją odebrał. Teraz już tylko czekam czy wytrzymają do mojej
    emerytury, albo tfu tfu zejścia i ciekaw jestem czy potomność będzie musiała
    zakładać sprawę spadkową. A wyciągi i karty niech sobie wysyłają (ktoś za to
    zapłaci).

  • 8. Data: 2002-09-15 08:48:18
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A ja się cieszę, że mam 1 grosz na koncie. Było tak w 1990 roku w PKO SA
    > wyrobiłem sobie kartę PARTNER (taka EC kredytowa) wraz z przynależnym do
    tego
    > kontem.

    [ciach]

    Wydawalo mi sie, ze Partnera wydaja od lutego 1995 r. (w 1990 to chyba nie
    bylo jeszcze w Polsce przedstawicielstwa Europaya). Ale oni faktycznie tak
    maja. Jak likwidowalem swojego poszedlem do Pana i powiedzialem, zeby mi
    podal zadluzenie wraz z odsetkami na dzien dzisiejszy to space wszystko
    oddam mu karte i bedzie spokoj (zawsze to jeden klient mniej do obslugi).
    Pan sie ucieszyl polaczyl sie z ciotka w centrali podal kwote. Zaplacilem.
    Potem okazalo sie, ze kwota ta byla wieksza o 12 gr od faktycznego
    zadluzenia. Kwote przelali na moj stary rachunek w Pekao SA zamkniety pol
    roku wczesniej. I potem ten oddzial do mnie napisal takie pismo, ze maja
    moje 12 gr i ze moga mi je oddac lub moge zalozyc u nich Eurokonto i tam je
    wplacic. Po tym jednym liscie na szczescie sie skonczylo.

    Grzegorz