  • Data: 2004-04-11 21:46:38
    Temat: Różne konta w BH (było: przelew - rachunki za gaz ?) (was: przelew - rachunki za gaz ?)
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Ponieważ od niedawna również mam problem z płaceniem za gaz, podepnę się
    tematycznie pod ten wątek.
    Za gaz od dawna płacę przelewem z mBanku i aż do końca ub.r. nie było z
    tym żadnych problemów.
    Od nowego roku Zakład Gazowniczy Kraków przeniósł swój rachunek do Banku
    Handlowego i właśnie zauważyłem, że co miesiąc na fakturze jest podawany
    inny numer rachunku na który należy dokonać zapłaty. Różnica nie jest
    duża, zmieniają się tylko 3 ostatnie cyfry, ale powoduje to, że przelewy
    zdefiniowane mBanku stają się w tym przypadku bezużyteczne.
    Tak wygląda, jak gdyby dla każdego miesiąca był inny numer konta, co
    wydaje mi się być raczej pozbawione sensu. W dodatku, numer konta
    podawany jest w starym systemie, niezgodnym z NRB.
    Czy ktoś wie, o co tutaj chodzi i jaki to może mieć cel?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj