  • 1. Data: 2002-09-24 11:46:49
    Temat: Różnice pomiędzy kartami Maestro BZWBK i LGnet
    Od: "paulos23" <N...@w...pl>

    Witam,

    Dziś dostałem kartę maestro z BZWBK i różni się ona trochę od maestro z
    LG. Chodzi mi o tylną stronę - na maestro z LG jest obok napisu (logo)
    Cirrus również taki znaczek EC z ludkiem przy klawiaturce. Na karcie BZWBK
    jest tylko napis Cirrus. O co tu chodzi? Przecież i jedna i druga to zwykłe
    maestro bez dodatkowych "bajerów".

    --
    paulos23

  • 2. Data: 2002-09-24 13:24:20
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    paulos23 wrote:

> [...]
    > klawiaturce. Na karcie BZWBK jest tylko napis Cirrus. O co tu chodzi?
    > Przecież i jedna i druga to zwykłe maestro bez dodatkowych "bajerów".

    Roznica większa niz myslisz: LG zadziala w Niemczech, BZWBK nie. TAm jest
    potrzebny ten ludek ;)

  • 3. Data: 2002-09-24 14:04:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Roznica większa niz myslisz: LG zadziala w Niemczech, BZWBK nie. TAm jest
    > potrzebny ten ludek ;)

    ano - to samo dotyczy CITkowej Maestro - w Niemczech tez nie zadziala.

  • 4. Data: 2002-09-24 17:54:15
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >ano - to samo dotyczy CITkowej Maestro - w Niemczech tez nie zadziala.

    A przedpłacona maestro z ING zadziała czy nie?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-09-24 20:40:41
    Od: "paulos23" <N...@w...pl>

    > ano - to samo dotyczy CITkowej Maestro - w Niemczech tez nie zadziala.

    Jakaś ta maestro BZWBK wyjątkowa - patrzyłem u ojca maestrzaki z PeKaO SA i
    ING BSK mają "ludka"....

    --
    paulos23

  • 6. Data: 2002-09-25 08:49:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jakaś ta maestro BZWBK wyjątkowa - patrzyłem u ojca maestrzaki z PeKaO SA
    > ING BSK mają "ludka"....

    A mnie z BZ WBK pisali, ze bank Pekao SA juz chyba nie wydaje z ludkiem
    (tych wznowionych stare mialy).

  • 7. Data: 2002-09-25 08:52:30
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

  • 8. Data: 2002-09-25 17:03:41
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w > A mnie z BZ WBK
    pisali, ze bank Pekao SA juz chyba nie wydaje z ludkiem
    > (tych wznowionych stare mialy).

    Ten ludek na starych kartach niewiele pomagał w płaceniu. Próbowałem
    wielokrotnie w Niemczech tam gdzie było logo EC i bez rezultatu. Natomiast
    jeśli było logo Maestro (w Niemczech rzadkość) nie było najmniejszych
    problemów.
    Pozdr.
    Marcin

  • 9. Data: 2002-09-26 10:35:57
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    AMRA wrote:

    > A mnie z BZ WBK pisali, ze bank Pekao SA juz chyba nie wydaje z ludkiem
    > (tych wznowionych stare mialy).

    Ale też nie działały:-(( Nawet panie kasjerki w sklepach patrzyły na
    ludka na karcie i z niedowierzaniem kręciły głową.

    pzdr

    Tomek

  • 10. Data: 2002-09-26 14:36:35
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Dzialaly, dzialaly - przynajmniej zwykle dzialaly - pamietam ze uzywalem
    Maestro Pekao w Monachium juz w 1997 i co prawda niektore bankomaty ja
    opluwaly - to wiekszosc dzialala - podobnie w sklepach..