-
1. Data: 2014-02-10 07:37:56
Temat: Rozstanie z GO
Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
Dzień dobry szanownym grupowiczom,
Jakiś czas temu postanowiłem skorzystać z oferty kredytówki GET
Getin Online (wiem, niezbyt mądry pomysł).
2 września 2011 podpisałem umowę ramową, oraz- na jej podstawie- umowę
produktową karty kredytowej GET (w jednym dokumencie, jako jedyny produkt).
Jakiś czas później otworzyłem jeszcze, już drogą elektroniczną,
ROR oraz kilka kont oszczędnościowych.
Jako, że w zeszłym roku pragnąłem zakończyć całkowicie współpracę
z tymże bankiem, postanowiłem wypowiedzieć umowę. Wydaje się,
prosta sprawa. "Niniejszym wypowiadam umowę ramową nr xxxx,
z określonym w niej miesięcznym terminem wypowiedzenia,
wraz ze wszystkimi umowami produktowymi zgodnie z §6 Rozdziału IV umowy ramowej".
Wypowiedzenie złożyłem w sierpniu ub.r. Drugiego września zadzwonił jeszcze
konsultant,
"wypowiedzenie jest jak najbardziej poprawne, ale czemu Pan zamyka, przecież to
bezkosztowe"
- ale potwierdziłem chęć wypowiedzenia umowy.
Niestety wyciągi karty kredytowej jak przychodziły, tak przychodzą.
No to loguję się do bankowości internetowej (działa!), RORu i kont oszczędnościowych
brak- ale karta kredytowa jest!
Na logikę wydawało by się, że albo wypowiedzenie bank uznał za skuteczne
(i wtedy powinien zlikwidować wszystko), albo nie- i wówczas nie zamykać niczego.
No, ale przecież to nie bank, tylko Getin...
Odpowiedź na reklamację: "proszę przysłać wypowiedzenie na naszym jedynie słusznym
formularzu".
Nic to, myślę. Przecież w regulaminie kart kredytowych:
http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/GO_Regulamin_k
art_kredytowych_new.pdf
jasno stoi, że
"Rozdział XV
Rozwiązanie umowy
§ 19
1. Klient może rozwiązać Umowę w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu
wypowiedzenia, poprzez:
a) złożenie Bankowi pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy,
b) złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy za pomocą Contact Center, po
przeprowadzonej weryfikacji."
Zatem po prostu zadzwonię i będzie po kłopocie.
A co na to CC, po przeprowadzonej weryfikacji? Oczywiście, "proszę przysłać
wypowiedzenie na naszym jedynie słusznym formularzu".
Jak widać, Getin uważa, iż od przestrzegania postanowień umów i regulaminów
jest klient, a bank jako strona silniejsza może mieć je w dupie.
(No, chyba że nie uważa umowy o kartę kredytową za umowę produktową zawartą na
podstawie
umowy ramowej, ale w takim razie jak ją wg nich zawarłem? Jeśli mają jakąś inną
podpisaną
przeze mnie umowę, to muszę chyba zgłosić zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa,
bo ja nic innego (z nimi) nie podpisywałem...)
Poradzicie, kim dupków postraszyć? ;-)
Dysponuję skanem (i oryginałem) umowy, wypowiedzenia, jak i nagraniami rozmów z CC
banku.
Oczywiście, jak nie ma sensu kopać się z koniem, to wyślę im ten ich koszerny
formularz i niech się pałują.
--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.
-
2. Data: 2014-02-10 07:59:23
Temat: Re: Rozstanie z GO
Od: darnok <d...@a...spam.ch>
On 2014-02-10 07:37, Dominik & Co wrote:
> Jakiś czas temu postanowiłem skorzystać z oferty kredytówki GET
> Getin Online (wiem, niezbyt mądry pomysł).
>
>
> Wypowiedzenie złożyłem w sierpniu ub.r. Drugiego września zadzwonił jeszcze
konsultant,
> "wypowiedzenie jest jak najbardziej poprawne, ale czemu Pan zamyka, przecież to
bezkosztowe"
> - ale potwierdziłem chęć wypowiedzenia umowy.
>
> Na logikę wydawało by się, że albo wypowiedzenie bank uznał za skuteczne
> (i wtedy powinien zlikwidować wszystko), albo nie- i wówczas nie zamykać niczego.
> No, ale przecież to nie bank, tylko Getin...
>
> Odpowiedź na reklamację: "proszę przysłać wypowiedzenie na naszym jedynie słusznym
> formularzu".
Koresponodować z bankiem tylko pisemnie.
Złożyć reklamacje do reklamacji na niewykonanie oświadczenia woli
odnośnie jednostronnego wypowiedzenia umowy. Można zacytować ze była to
forma pisemna, załączyć skan, ew przedstawić im ich regulamin.
Poinformować że w przypadku braku wypowiedzenia umowy skierujesz sprawe
do arbitra bankowego, poźniej do sądu.
--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."
-
3. Data: 2014-02-11 12:30:13
Temat: Re: Rozstanie z GO
Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>
Ja wypowiedziałem jedynie słuszyn formularzem w OF i też nie zamknęli, póki
co, naliczyli 50 zł opłat za prowadzenie.
Kolega z niniejszej grupy, którego na razie nie wymienię, namówił mnie na to
konto, bo miał z tego jakąś prowizję a ja miałem z nim jakiś interes do
zrobienia.
Póki co, kolega milczy, a bank nalicza.
Swoją szosą, nawet w Polsce kiedyś się skończą ludzie do dymania przez grupę
Leszka. Ja już z nimi żadnego interesu nie zrobię a i odradzał będę
wszystkim.
--
pozdrawiam, wromek
-
4. Data: 2014-02-16 21:34:48
Temat: Re: Rozstanie z GO
Od: RobertS <b...@x...pl>
> Ja wypowiedzia?em jedynie s?uszyn formularzem w OF i te? nie zamkn?li, p?ki
> co, naliczyli 50 z? op?at za prowadzenie.
> Kolega z niniejszej grupy, kt?rego na razie nie wymieni?, nam?wi? mnie na to
> konto, bo mia? z tego jak?? prowizj? a ja mia?em z nim jaki? interes do
> zrobienia.
> P?ki co, kolega milczy, a bank nalicza.
>
to byłem ja (żeby nie było, że się chowam), pisałem do Ciebie w tej
sprawie, ale się nie odezwałeś, mogę wiele zrobić, ale podpisu za Ciebie
na dokumencie nie złożę
daj znać na priva (email i tel. mój przecież masz), rezygnacja będzie
bezkosztowa (tak jak się umawialiśmy) tylko przypomnij mi w jaki sposób
wysyłałeś rezygnację
ps
jeżeli ktoś nie ma stosownego druku zamknięcia konta to dajcie znać -
prześlę dokument
--
pozdrawiam
RobertS
-
5. Data: 2014-02-18 15:33:22
Temat: Re: Rozstanie z GO
Od: "mx" <mmx@@os.pl>
>"RobertS" wrote in message news:ldr7d6$r22$1@sunflower.man.poznan.pl...
>jeżeli ktoś nie ma stosownego druku zamknięcia konta to dajcie znać -
>prześlę dokument
Ja poproszę, email wysyłam dla pewności na priv-a. Umowę zawarłem kilka dni
temu i już się zmywam korzystając z okresu 14 dni. W art. 4 niby napisali,
że formularz wypowiedzenia stanowi zał. 1 do umowy, ale nic takiego nie ma.
Mam dwie umowy (brakowało parafki), oczywiście obydwie bez załączników. Nie
mogę zainstalować iKasy na N8, napisałem im to.
Odpowiedź godna Nobla:
....................................................
.............
"Szanowny Panie,
DziÄkujÄ za przesĹanie wiadomoĹci o treĹci:
'' Nie mogÄ zainstalowaÄ aplikacji iKasa. BĹÄ d "Instalacja
niemoĹźliwa. Certyfikat wygasĹ". Nokia N8-00, iKasa Alior Banku dziaĹa bez
problemu. ''
W nawiÄ zaniu do powyĹźszego zapytania pragnÄ poinformowaÄ, Ĺźe aplikacja
jest dostÄpna na platformy Andriod, iOS, Blackberry, Java, Bada, wszelkie
szczegóĹy odnoĹnie instalacji tej aplikacji, dostÄpne sÄ na stronie
http://www.getinonline.pl/ikasa.html ProszÄ o odinstalowanie oraz
zainstalowanie aplikacji zgodnie z instrukcjÄ zamieszczonÄ na stronie.
JeĹźeli miaĹby Pan dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu pod adresem:
p...@g...pl
Do Pana dyspozycji pozostaje równieĹź Contact Center Getin Online pod
numerem: 801 777 111 lub 22 262 00 02.
SĹuĹźymy pomocÄ siedem dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 22:00.
Z powaĹźaniem,
Magdalena B......
MĹodszy Specjalista ds. ObsĹugi Klienta"
..............................................
No to ja im na to:
"Szanowna Pani Magdaleno oraz inni młodsi i starsi konsultanci,
Minęło 3 dni od podpisania umowy i już mam po dziurki w nosie Waszego
quasi-banku:
1.Może znajdziecie informatyka, który potrafi ustawić właściwe kodowanie,
aby Wasze odpowiedzi dało się czytać. Chyba, że system transakcyjny
zakupiliście na Stadionie Dziesięciolecia, w jego dobrych , handlowych
czasach.
2.Takie rady "odinstalować i ponownie zainstalować" jak napisałem, że
zainstalować "nie da się" możecie wsadzić sobie głęboko.
3.Instrukcję czytałem i postępowałem zgodnie z nią i tak gówno z tego
wyszło.
4.Oprócz Bada, iOS-a i innych wspieracie też Javę i dajcie taką aplikację
aby działała. Chyba, że dacie mi w prezencie telefon z innym OS, mi N8
odpowiada i nie będę z powodu Waszych niedoróbek wymieniał.
5.Jeszcze pozostało mi kilka dni na decyzję i macie wielkie szanse, że
zrezygnuję z konta i będziecie mieli mnie z głowy.
Pozdrawiam
........ ..............."
I czekam. Ale to jednak nie było jedyne słuszne wypowiedzenie.
-
6. Data: 2014-02-18 19:28:46
Temat: Re: Rozstanie z GO
Od: RobertS <b...@x...pl>
>> jeżeli ktoś nie ma stosownego druku zamknięcia konta to dajcie znać -
>> prześlę dokument
>
> Ja poproszę, email wysyłam dla pewności na priv-a. Umowę zawarłem kilka
> dni temu i już się zmywam korzystając z okresu 14 dni. W art. 4 niby
> napisali, że formularz wypowiedzenia stanowi zał. 1 do umowy, ale nic
> takiego nie ma. Mam dwie umowy (brakowało parafki), oczywiście obydwie
> bez załączników. Nie mogę zainstalować iKasy na N8, napisałem im to.
> Odpowiedź godna Nobla:
nie dostałem nic na priva, podeślij mi adres, na który mam wysłać + czy
chcesz zamykać konto w GetinOnline czy OpenOnline
--
pozdrawiam
RobertS
-
7. Data: 2014-02-19 09:57:08
Temat: Re: Rozstanie z GO
Od: "mx" <mmx@@os.pl>
>nie dostałem nic na priva, podeślij mi adres,
Wyciąłem z domeny dwa "x", email poszedł, zwrotu nie było. Getinonline.
mx1@@os.pl
-
8. Data: 2014-02-19 11:58:30
Temat: Re: Rozstanie z GO
Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
Dnia 10.02.2014 Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> napisał/a:
> Jako, że w zeszłym roku pragnąłem zakończyć całkowicie współpracę
> z tymże bankiem, postanowiłem wypowiedzieć umowę. Wydaje się,
Wieści z frontu:
Odpowiedzi na maila- katarynka o koszernym pisemnym formularzu,
prośby o podstawę w postaci umowy/regulaminu zlewane.
Złamałem się i wysłałem im tenże koszerny formularz (i jeszcze pisemną
reklamację na dokładkę), a tymczasem zadzwonił ktoś bardziej kumaty,
zapewniał że wszystko już pozamykane włącznie z bankowością elekroniczną
(faktycznie, zalogować się już nie można) i że bardzo przepraszają.
A za parę dni zadzwoniła Pani, która przedstawiła się jako rzecznik
klienta (?) GO, ponownie zapewniając, iż wszystko pozamykane i że przyślą
jeszcze potwierdzenie na adres korespondencyjny.
Czekam zatem :-)
--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.
-
9. Data: 2014-02-19 22:32:53
Temat: Re: Rozstanie z GO
Od: mx <m...@o...pl>
>On 16.02.2014 21:34, RobertS wrote:
> jeżeli ktoś nie ma stosownego druku zamknięcia konta to dajcie znać -
> prześlę dokument
>
To pewnie ten druk:
http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/wypowiedzenie_
umowy.pdf
-
10. Data: 2014-02-19 23:18:17
Temat: Re: Rozstanie z GO
Od: RobertS <b...@x...pl>
W dniu 2014-02-19 09:57, mx pisze:
>> nie dostałem nic na priva, podeślij mi adres,
>
> Wyciąłem z domeny dwa "x", email poszedł, zwrotu nie było. Getinonline.
> mx1@@os.pl
wysłałem formularz
jak nie chcesz wysyłać to możesz udać się do dowolnej placówki HB lub OF
i tam doradca również może to zrobić...
--
pozdrawiam
RobertS