  • 1. Data: 2010-04-15 19:05:35
    Temat: Rynki dla opornych
    Od: K...@f...me

    Dzi

  • 2. Data: 2010-04-15 19:18:34
    Temat: Re: Rynki dla opornych
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Uzytkownik <K...@f...me> napisal w wiadomosci
    news:hq7o1v$k8p$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Dziś przypadkiem obejrzałem rynki i polecali Jutrzenkę. Sama spółka
    > wydaje się być ciekawa, zwłaszcza w kontekście przejęcia Wedla.
    > Fundamenty spółka ma zdrowe, tylko rentowność już nie tak rewelacyjna.
    > C/Z = 19,50
    > C/WK = 1.19
    > A co wy o niej sądzicie?

    Pójdzie zgodnie z rynkiem, nic tu do rzeczy nie maja fundamenty bo ich nie
    znasz.

    http://stooq.pl/q/?s=jtz&d=20100415&c=3y&t=c&a=lg&r=
    wig20

  • 3. Data: 2010-04-15 19:50:46
    Od: K...@f...me

    skippy pisal(a):

    > Uzytkownik <K...@f...me> napisal w wiadomosci

    > P?jdzie zgodnie z rynkiem, nic tu do rzeczy nie maja fundamenty bo ich nie
> [...]

    W por

  • 4. Data: 2010-04-15 20:42:16
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    K...@f...me wrote:

    > skippy pisal(a):

    wig20

    > W porównianiu z amic? to jednak jest ró?nica ;)
    > http://stooq.pl/q/?s=amc&d=20100415&r=wig20
    > C/Z = 65.20
    > C/WK = 1.21
    >
    > Akurat jutrzenk? analizowa?em dosy? dok?adnie w?a?nie pod wzgl?dem
    > fundamentalnym i to jak by?a po 4,15

    Twój czytnik slrn deklaruje takie o charset=ANSI_X3.4-1968 i kaszana z tego
    wychodzi. Jakbyś był uprzejmy zajrzeć do konfiguracji i naprostować co nieco
    to byłbym zobowiązany.

  • 5. Data: 2010-04-15 21:25:20
    Od: K...@f...me

    totus pisal(a):

    > Tw?j czytnik slrn deklaruje takie o charset=ANSI_X3.4-1968 i kaszana z tego
    > wychodzi. Jakby? by? uprzejmy zajrze? do konfiguracji i naprostowa? co nieco
    > to by?bym zobowi?zany.

    Ju

  • 6. Data: 2010-04-16 07:08:12
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    K...@f...me pisze:

    > Ju? poprawi?em... przynajmniej na pl.test wygl?da to dobrze

    Dalej:

    Pozdr,
    --
    L E P E K