  • 11. Data: 2003-03-21 13:03:57
    Temat: Re: Rzepa idzie w zaparte ;-)
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Co ty p$%^&*%#sz? ;-) Wez sie facet obudz.
    > A tego TANA to niby skad wezmie?
    > Przeczytaj sam napisany przez siebie scenariusz - mozna (o ile rzeczywiscie
    > mozna, bo zdania uczonych w tej kwestii sa podzielone) poznac haslo i login.
    > Na tym koniec. Znajac te dane mozesz przelewac z mojego rachunku na... inne
    > moje rachunki. Tyle.

    Sekwencję w której zażądano by TANa też można przecież zrobić (wot,
    zamiast od razu dać wspominany przeze mnie błąd, zażądać podania TANa
    w celu odebrania 'MBank Money')...

  • 12. Data: 2003-03-22 09:16:50
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Co ty p$%^&*%#sz? ;-) Wez sie facet obudz.

    No więc sie obudzilem :-) I raczej nie "Co ty p$%^&*%#sz? ;-)", tylko "Kogo
    Ty p$%^&*%#sz? :-)", bo sklonnosci do "p$%^&*%#sz"enia rzeczy nie mam :-)

    > A tego TANA to niby skad wezmie?

    Jak juz napisalem wczesniej z mTransferu (czytaj prosze uwazniej). Najpierw
    przy mTransferze "logujesz" się do systemu, tak jak opisał to Marcin.
    Dlaczego mTransfer? Bo placac za taka usługe laczysz sie ze strona
    logowania przez link z innej strony nic nie podejrzewajac. Oczywisce link
    strony logowania był spreparowany tak, jak opisał to Marcin. Teraz mamy juz
    login i haslo. Po podaniu hasla jestes na stronie logowania dalej, ale
    zamiast poprzedniego ekranu logowania widzisz inna spreparowana strone
    wygladajaca jak strona do mTransferu. Ty podajesz TANa, i sytuacja sie
    powtarza jak na początku: wysłanie cyferek na serwer hackera. Tak wiec
    hacker ma już wszystko czego chcial. "Murzyn zrobil swoje, Murzyn moze sie
    wylogowac" ;-)

    > Przeczytaj sam napisany przez siebie scenariusz - mozna

    Dopiero teraz opisałem scenariusz, wczesniej nie byl to scenariusz, a mala
    wskazowka. ;-)

    > (o ile rzeczywiscie
    > mozna, bo zdania uczonych w tej kwestii sa podzielone) poznac haslo i
    login.

    No tak, dlatego napisalem poprzednio: jesli scenariusz Marcina jest
    poprawny. Jesli byl, bo mBank wyciagnal w koncu wnioski, ale jak pisal Amra
    i tak "dal d$#y".

    > Na tym koniec. Znajac te dane mozesz przelewac z mojego rachunku na...
    inne
    > moje rachunki. Tyle.

    Tu sie zupelnie nie zgadzam. Patrz post Marcina:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=23469838

    Waldek