  • 1. Data: 2008-04-15 04:47:23
    Temat: SERDECZNA PROSBA
    Od: Gieniek <k...@w...pl>

    Wielodzietna rodzina siedmio osobowa , w trudnej sytuacji ( jestem
    bezrobotny , bez prawa do zasiłku , żyjemy z pracy dorywczej) , prosi
    o pomoc w opłacie czynszu , choć częściowo, każda nawet najmniejsza
    kwota będzie bardzo , bardzo pomocna. W miarę swych możliwości
    prosimy o pomoc. Sami nie jesteśmy w stanie podołać naszej sytuacji
    finansowej. Szukamy sponsora, który by zgodził się pomóc opłacić nam
    czynsz w Spółdzielni Mieszkaniowej. Dziękujemy za każdą pomoc i
    życzliwość i za Waszą otwartość. Naszą ogromną wdzięczność wyrażamy w
    modlitwie, prosząc, Miłosiernego Pana, by darzył każdego z Was Swoją
    miłością i hojnie wynagrodził łaskami Wasz DAR SERCA dla naszej
    rodziny.
    Za wszystko BÓG ZAPŁAĆ
    Szczęść Boże.

    Za czynsz płacimy 450 zł, a nie 775,71 zł, bo mamy dodatek
    mieszkaniowy.
    Za okazałą pomoc, wyrozumiałość i życzliwość jesteśmy i będziemy
    bardzo wdzięczni, z góry i z całego serca ślicznie i serdecznie
    dziękujemy, za każdy odruch wrażliwości i życzliwości. Pozdrawiamy i
    przepraszamy jeśli obraziliśmy swoją prośbą .'''
    Niżej załączamy zaświadczenia .
    Szczęść Boże

    Bank Pekao S.A. I O. w Suwałkach.
    ul; Noniewicza 48
    16-400 Suwałki
    Numer; 88 1240 1848 1111 0010 0183 0874
    Czynsz

    Nasze mieszkanie ( z kredytem ) w Spółdzielni Mieszkaniowej jest
    zadłużone 97.868.97 zł. jest to bardzo , bardzo duża suma, ach
    strach pomyśleć, kiedy to spłacić. Miesięczny czynsz bez dodatku
    mieszkaniowego wynosi 775,71 zł.

  • 2. Data: 2008-04-15 12:43:01
    Temat: Re: SERDECZNA PROSBA
    Od: "nurasa" <m...@g...com>

    >Użytkownik "Gieniek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    sc.googlegroups.com...

    >Wielodzietna rodzina siedmio osobowa , w trudnej sytuacji ( jestem
    >bezrobotny , bez prawa do zasiłku , żyjemy z pracy dorywczej) , prosi

    Witam, chętnie się dorzucę, ale mam konot w VW banku.
    Czy ty też masz?
    Jeśli nie to zauż i wyśle

    jkolina

  • 3. Data: 2008-04-15 12:55:35
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    z wartości zadłużenia wynika, że nie płaciłeś około 10 lat za mieszkanie, no
    trochę długo.
    a ten numer konta, to prywatny czy może spółdzielni?

    --
    igoR

  • 4. Data: 2008-04-15 12:55:43
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Gieniek" 8...@a...goo
    glegroups.com

    Ja Ciebie mogę wesprzeć petycją o natychmiastowe zatrudnienie
    Ciebie i ewentualnie Twojej żony. :) (jeśli ona chce pracować)

    W Suwałkach mam rodzinę -- gdy byłem bogaty i ździebko tej rodzinie
    dorzuciłem, byłem kochany; gdy zbiedniałem i groziła mi śmierć głodowa
    (zdrowia po przymusowych głodówkach nie odzyskałem do dnia dzisiejszego)
    nie mogłem u nich znaleźć dla siebie schronienia, choć w Suwałkach mogłem
    zostać zatrudniony w pracy na uczelni. Codzienne dojeżdżanie z Białegostoku
    do Suwałk byłoby dla mnie trochę ;) męczące. :) W Białymstoku pracy dla mnie
    nie było, :) choć przepracowałem tutaj sporo (9 lat etatu, kilka lat pracy
    społecznej i prace zlecone w trakcie etatu) na uczelni, a w mieście tym
    studiuje około 25 tysięcy (może więcej) studentów.

    Płacenie rodzinie (z Suwałk i nie tylko tej) Kościołowi i wielu innym
    osobom wyszło mi bokiem, bo osoby te uznały, że nie powinienem żyć, :)
    ale powinienem im płacić. :) Oczywiście każdy zapewniał wcześniej
    o modlitwach, jak Ty teraz. :) Niektórzy uznali, że powinienem
    zamieszkać pod mostem i oddać/zwolnić swoje mieszkania tym, którzy
    mają prawo do życia, choć nie pracują lub pracują, ale za mało zarabiają. :)

    -=-

    Gdybym przed kilkoma laty został zatrudniony na jakiejkolwiek uczelni,
    być może dziś bym przyjął do pracy Ciebie na dobrych dla Ciebie warunkach. :)
    (zawsze bardzo dobrze ludziom płaciłem -- chciałbym zarabiać choć część tego,
    co sam płaciłem innym)

    Może i Ciebie, i Twoje dzieci za jakiś czas. :) Może bym opłacił im naukę, jak
    zamierzałem opłacić naukę pewnej Królewnie z Azalandii. :)

    Ale miłościwie nam panujący Kościół uznał, że trzeba mnie docisnąć do ziemi,
    abym mu płacił. :) Dociskanie dało taki sobie efekt -- palce mi połamano,
    czas zmarnowano i ośmieszono się, bo umierając nasz wielki rodak (Jan Paweł II)
    upamiętnił moją datę urodzin w godzinie swojej śmierci -- przedwczesnej,
    upokarzającej go, jako że nie dożył święta, które ustanawiał przez niemal
    całe swoje życie. Umarł (jak to ładnie określa się) w wigilię tegoż święta.
    Warto dodać, że święta tego nie mógł świętować w niebie, bo to święto TYLKO
    dla ludzi żyjących na ziemi. :) I warto dodać, że śmierć zawsze leży w gestii
    Boga, jak głosi nauka tegoż papieża. :)

    Moją datę urodzin zapisałem na grupach dyskusyjnych przed śmiercią papieża,
    co mogę udowodnić. :) oczywiście każdy bankier, otwierający mi rachunek
    karty czy inny, zagląda w mój dowód osobisty i może zobaczyć moją datę urodzin...

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2008-04-16 07:31:45
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    Gieniek <k...@w...pl> popełnił(a):

> [...]
    > zadłużone 97.868.97 zł. jest to bardzo , bardzo duża suma, ach
    > strach pomyśleć, kiedy to spłacić. Miesięczny czynsz bez dodatku

    http://groups.google.pl/group/alt.pl.allegro/browse_
    frm/thread/1b065328590b216b

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną

  • 7. Data: 2008-04-16 20:28:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wie232" fu53ed$mf$...@n...onet.pl

    > Wpiszcie w google: 88 1240 1848 1111 0010 0183 0874

    Wedle życzenia.

    Wyniki 1 - 10 spośród około 614 dla zapytania "88 1240 1848 1111 0010 0183 0874".

    I co dalej?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-04-16 21:38:35
    Od: DoNnErJaCk <d...@o...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "wie232" fu53ed$mf$...@n...onet.pl

    > Wedle życzenia.
    >
    > Wyniki 1 - 10 spośród około 614 dla zapytania "88 1240 1848 1111 0010 0183 0874".
    >
    > I co dalej?

    A co ma być dalej? Gieniek to zwykly naciagacz.

    --
    DoNnErJaCk

  • 9. Data: 2008-04-16 21:56:00
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 16 Apr 2008 23:38:35 +0200, DoNnErJaCk wrote:

    > A co ma być dalej? Gieniek to zwykly naciagacz.

    Z którego linka tak wynika?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 10. Data: 2008-04-16 22:08:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Kwi, 23:38, DoNnErJaCk <d...@o...pl> wrote:

    > A co ma być dalej? Gieniek to zwykly naciagacz.

    Ciekawe, czy jakbym w takim natezeniu rozpylil swoje konto z
    informacja, ze robie impreze i brakuje mi na piwo, czy poskutkowaloby
    to suma sensownych wplywow?
    Niewirtualnym ebrakom chyba to skutkuje - zapewne troche przelewow by
    wplynelo.
    Swoja droga, ciekawe, czy jakby poslac konto tego goscia do US,
    potrafiliby do niego dotrzec i wyegzekwowac (lub ukarac za brak
    wplaty) podatek od darowizn?