  • 1. Data: 2004-08-03 21:31:45
    Temat: SKOK - ktos slyszal
    Od: "Bigpolus" <b...@o...pl>

    Mam pytanie, czy ktos slyszal o Spoldzielczych Kasach Osczednosciowo
    Kredytowych ? - SKOK

    Czy warto sie w to ładowac

    BigPolus

  • 2. Data: 2004-08-03 21:43:18
    Temat: Re: SKOK - ktos slyszal
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bigpolus <b...@o...pl> wrote:
    > Mam pytanie, czy ktos slyszal o Spoldzielczych Kasach Osczednosciowo
    > Kredytowych ? - SKOK

    slyszal

    > Czy warto sie w to ładowac

    Z lokatami? W sumie warto. Ale trzeba policzyc czy sie oplaca (oplaty za
    wstapienie).

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-03 22:25:29
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    Bigpolus wrote:
    > Czy warto sie w to ładowac

    Zalezy do ktorego SKOK-u bo jest ich wiele a roznice w ofercie moga byc
    bardzo duze np. w oprocentowaniu kredytow i lokat.

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 4. Data: 2004-08-03 23:30:05
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Bigpolus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie, czy ktos slyszal o Spoldzielczych Kasach Osczednosciowo
    > Kredytowych ? - SKOK
    >
    > Czy warto sie w to ładowac

    Na dłuższą metę (czas) warto. A o SKOKach dawno temu słyszałem ale dopiero
    teraz stały się popularne.

  • 5. Data: 2004-08-04 07:16:38
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bigpolus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie, czy ktos slyszal o Spoldzielczych Kasach Osczednosciowo
    > Kredytowych ? - SKOK
    >
    > Czy warto sie w to ładowac

    Zależy z czego chcesz korzystać. Oprocentowanie lokat mają jedne z
    najwyższych w kraju, ale pożyczek też ;] Inna sprawa, że z pewnością łatwiej
    je dostać w SKOK niż w banku, co uzasadnia w jakiś sposób wysokość
    oprocentowania. Raczej nie opłaca się korzystać z ichnich rorów, bo jest
    wiele tańszych i lepszych, choć jeśli potrzebujesz placówki i masz wybór
    SKOK-PKOBP, to może się okazać, że PKOBP jest droższe (ale napewno bardziej
    funkcjonalne).

    Generalnie pomysł jest w moim przekonaniu bezpieczny i w zasadzie musisz
    policzyć czy Ci się to opłaca.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-08-04 07:53:32
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 3 Aug 2004 23:31:45 +0200, Bigpolus napisał(a):
    > Mam pytanie, czy ktos slyszal o Spoldzielczych Kasach Osczednosciowo
    > Kredytowych ? - SKOK

    A ja się podłączę do pytania ;)
    Czy możecie polecić jakiś SKOK w Krakowie - na lokatę? Kwota ok 10kpln, czas
    - ok. 2 miesięcy... Warto w ogóle w to się bawić, czy lepiej założyć elokatę
    10-dniową w BPH/Fortisie?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944