  • 131. Data: 2011-09-10 18:52:11
    Temat: Re: do Totusa
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > I czy nie jest tak że po 51 latach poszukiwań nie przeoczyłeś czasami
    czegoś
    > tak bardzo oczywistego (czego obawiam się "szkiełkio nowoczesnego
    > poszukiwacza prawdy metodami naukowymi" nawet i za 5000 lat może niestety
    > nie dostrzec)?.
    >
    > Homilia bp Stefana Regmunta - pasterza diecezji zielonogórsko -
    gorzowskiej
    > http://www.radiomaryja.pl/artykuly.php?id=106115

    Endriu, proszę Cię nie proponuj mi czytania/słuchania takich tekstów.
    Dla mnie to horror i strata czasu. Przeczytałem to, bo Cię lubię
    i szanuję, ale miej świadomość, że stworzyłeś sytuację komiczną -
    ateista czyta jak biskup Regmunt rozpływa się z zachwytu nad Radiem
    Maryja i ojcem Rydzykiem !!!!!????? :-)
    Dla mnie cała ta homilia to element zwyczajnej polityki KK, której
    celem jest przetrwanie jako organizacji i bogacenie się ( dużo papu dla
    najważniejszych dostojników ). Aby to realizować, potrzebni są wierni
    ( dawcy kapitału ). Dlatego przy każdej okazji wyznawcom wciska się kit
    o miłosierdziu, grzechu, miłości, zbawieniu, obowiązkach ... aby
    zabezpieczyć sobie kolejne pokolenia owieczek. Zauważ, że pomimo tego,
    że kapłani różnych wyznań nieustannie przypominają swoim wyznawcom
    o konieczności życia w cnocie, to badania przeprowadzone na ludziach
    skazanych za różne przestępstwa nie potwierdzają skuteczności tych nauk.
    Odsetek wśród przestępców osób deklarujących wiarę w Boga jest taki sam
    jak w całej populacji.
    Abyś już więcej nie atakował mnie homiliami, to w "odwecie" masz to :-)

    http://www.eioba.pl/a/1hxq/o-czym-90-katolikow-nie-w
    ie

    http://www.eioba.pl/a/20y4/cos-tu-nie-gra

    pozdr.
    sys29

  • 132. Data: 2011-09-10 18:56:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W Licheniu

    I generalizujesz na tej okazałej ale wątłej podstawie?

    --
    marfi

  • 133. Data: 2011-09-10 19:41:15
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I generalizujesz na tej okazałej ale wątłej podstawie?

    Świątynia Opatrzności Bożej, której bibliotekę w brew własnej woli zostałem
    zmuszony budować. Na budowę tej biblioteki pozbawiono mnie pieniędzy w
    trybie wymuszenia rozbójniczego. Kościół Mariacki. Porównaj przeciętne
    domostwo z epoki. Porównaj dowolny kościół i plebanię z przeciętnym
    domostwem z epoki. Plebania i kościół na sąsiedniej ulicy obsługujący
    okoliczne osiedle z bloków. Kościół ustępuje wielkością tylko pobliskiej
    elektrociepłowni. I tak mógłbym generalizować do jutra wymieniając każdą
    własność Kościoła Katolickiego, której wartość jest zawsze wielokrotnie
    większa od majątku przeciętnego wierzącego. Nie krytykuję tym samym Twojej
    wiary ani Twojej hojności na rzecz Kościoła. To Twoja prywatna, osobista
    sprawa. Mnie nic do tego. Zestawiam tylko to co kler robi z tym co mówi. Ty
    masz inne obserwacje i wnioski? Każdy ma swoje doświadczenia. Moja wątła
    podstawa nie ma ambicji byś podzielał moje poglądy.

  • 134. Data: 2011-09-12 19:49:57
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A teraz odnieśmy się żartobliwie do wątku giełdowego. Zobacz jak wielkie
    > szkody w portfelach inwestorów mogą poczynić "wiara" i "nadzieja".
    > Niedawno
    > okazało się, że mamy początek bessy. Prawdopodobieństwo, kontynuacji
    > spadków
    > jest znacznie większe od wzrostów ( pamiętasz rozważania o wykładniku
    > Hursta ? ).

    Kolego Sys29. Pośród niezliczonych indicatorów, wskaźników i innych cudów
    niewidów (również związanych z prawdopodobieństwem - których nie znam)
    jedynmy rozsądny wskaźnik opisujący besse któremu ufam to ten mówiący, że
    prawdziwa bessa rozpoczyna się gdy ceny spadną o 20% od lokalnego szczytu.
    Póki co na S&P 500 mamy prawie 18 % od szczytu:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6146f84722
    249bb5.html

    ...więc na moje oko owszem i sytuacja jest napięta jak barania torba ale
    zaryzykuję twierdzenie, że póki co to bessy jescze nie ma, a rozpocznie się
    ona dopiero gdy przebijemy dołki z poczatków sierpnia.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 135. Data: 2011-09-12 19:59:14
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Endriu, proszę Cię nie proponuj mi czytania/słuchania takich tekstów.

    Nic nie zrozumiałes z tego co chciałem ci przekazać. Nie chciałem abyś
    przeczytał całą homilię, a skupił się na moim cytacie, a właściwie to na
    jego ostatnich czterech słowach ....
    To że akurat tarfiłem na cytat odnoszący się do Radia Maryja to czysty
    przypadek .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 136. Data: 2011-09-13 06:12:29
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

> [...]

    się
    > ona dopiero gdy przebijemy dołki z poczatków sierpnia.

    Ja spekuluję na polskim rynku, więc pisząc "bessa" odniosłem
    się podświadomie do indeksu WIG20. Według Twojego wskaźnika
    spełnił on już kryteria bessy. Od zamknięcia 28 kwietnia 2932,62
    do wczoraj 2181,88 WIG20 stracił 25,6%. IMHO mamy początek bessy.

    pozdr.
    sys29

  • 137. Data: 2011-09-13 06:26:45
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ja spekuluję na polskim rynku, więc pisząc "bessa" odniosłem
    > się podświadomie do indeksu WIG20.

    Czylio kolego Sys sądzisz, że to "ogon wywinie psem" ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 138. Data: 2011-09-13 07:31:48
    Od: " " <s...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Czylio kolego Sys sądzisz, że to "ogon wywinie psem" ?.

    Oczywiście możesz mieć taki pogląd, że WIG20 idąc za krótkim trendem
    w USA trochę przereagował i przypadkiem spełnił Twoje kryteria bessy,
    .. ale zaraz odbije i będzie rósł. Ja mam zdanie przeciwne. Uważam,
    że rozpadający się socjalizm będzie pchał giełdy w dół. Zresztą dla
    moich giełdowych poczynań nie ma to żadnego znaczenia. Dawno temu
    zauważyłem, że gdy poprzez analizę wyrobiłem sobie jakiś pogląd na
    temat rynku i przekładałem go na realne działania, to raczej traciłem
    pieniądze, a od kiedy gram systemami mechanicznymi, to zarabiam.

    pozdr.
    sys29

  • 139. Data: 2011-09-13 07:38:36
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > temat rynku i przekładałem go na realne działania, to raczej traciłem
    > pieniądze, a od kiedy gram systemami mechanicznymi, to zarabiam.

    W sumie to przecież nie ma się o co spierać, a odległośc między w/w
    poziomami niewielka. Pożyjemy zobaczymy.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 140. Data: 2011-09-13 19:13:13
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 07:31:48 +0000 (UTC), s...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    > temat rynku i przekładałem go na realne działania, to raczej traciłem
    > pieniądze, a od kiedy gram systemami mechanicznymi, to zarabiam.

    Ujawinij kolego trochę tego systemu. Bardzo mnie on ciekawi bo jak widzę w
    konkursie RE:FUTRA jesteś nie do pobicia ;)