  • 1. Data: 2004-10-21 15:05:18
    Temat: SPOTKANIE! To juz w te sobote!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przypominam raz jeszcze - ze w te sobote odpedzie sie nieoficjalne
    spotkanie naszej grupy! :)
    Warszawa, pub Zielona Ges (www.zielonages.pl), sobota - od godziny 19tej.
    Ja z Karolem Zwirukiem bedziemy wczesniej - zeby miejsce pozajmowac :D
    Serdecznie zapraszamy!!!!

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-21 15:39:56
    Temat: Re: SPOTKANIE! To juz w te sobote!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    P.S. Mozecie juz przychodzic od 17:30 jakos, bo my od 17 bedziemy siedziec
    i pilnowac miejsc ;)

  • 3. Data: 2004-10-21 15:56:35
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    napisał w wiadomości news:cl8l92$490$1@news.onet.pl...
    > P.S. Mozecie juz przychodzic od 17:30 jakos, bo my od 17 bedziemy siedziec
    > i pilnowac miejsc ;)

    A do której będziecie siedzieć ? Bo ja np. gdzie indziej najpierw popilnuję
    miejsca, a potem chce przyjsc popilnować z wami w ZG

    :-)))

  • 4. Data: 2004-10-21 15:56:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Zeus <z...@f...de> wrote:
    > A do której będziecie siedzieć ? Bo ja np. gdzie indziej najpierw
    > popilnuję miejsca, a potem chce przyjsc popilnować z wami w ZG
    > :-)))

    Noooo :) Troche bedziemy ;) Ale czym pozniej przyjdziesz tym wieksze pewnie
    beda klopoty z porozumieniem sie :D

  • 5. Data: 2004-10-21 16:09:41
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Noooo :) Troche bedziemy ;) Ale czym pozniej przyjdziesz tym wieksze
    > pewnie beda klopoty z porozumieniem sie :D

    Jak będziecie pilnować od 17tej to o 19 już może być :-)

    Zależy jak intensywnie będziecie pilnować. :-)

  • 6. Data: 2004-10-21 16:15:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>
    > Zależy jak intensywnie będziecie pilnować. :-)

    No wlasnie tak z Karolem sie troche boimy, ale moze nie bedzie zle :)

  • 7. Data: 2004-10-21 17:37:34
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>
    >
    > No wlasnie tak z Karolem sie troche boimy, ale moze nie bedzie zle :)

    Znaczy się, kolega Żwiruk będzie? Ha ha ha ha ha! Jakich czasów dożyłem, o
    ludzie kochani!
    :D

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 8. Data: 2004-10-21 19:13:40
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > Zależy jak intensywnie będziecie pilnować. :-)

    może sie pojawisz i pomożesz ? pomożemy Ci potem trafić do domq :)
    wytłumaczymy drogę :)

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 9. Data: 2004-10-21 19:15:06
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński"

    > Znaczy się, kolega Żwiruk będzie? Ha ha ha ha ha! Jakich czasów dożyłem, o
    > ludzie kochani!

    ty się skubi nie śmiej :))))))))))
    tylko rozgrzeaj trzewiki, i inne rośliny, z nami pilnujesz miejsc !!!

  • 10. Data: 2004-10-21 19:25:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Karol Zwiruk <p...@z...pl> wrote:
    > ty się skubi nie śmiej :))))))))))
    > tylko rozgrzeaj trzewiki, i inne rośliny, z nami pilnujesz miejsc !!!

    to ja juz widze, jak dotrwamy do 19tej.... :))))))))