  • 31. Data: 2002-08-30 09:14:33
    Temat: Re: SSL złamany - drżyjmy!
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Thu, 29 Aug 2002 16:02:33 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    >i do banku, używanego jako sieć bankomatów jest Ci potrzebny dostęp
    >przez sieć ? Hmm, może ja jestem nienormalny wiedząc
    >ile mam na koncie..(w PKOBP trzymanego w tym celu razem z mBankiem)

    Ale oprócz darmowych bankomatów są też potrzebne przelewy przez sieć!
    A jeśli do fortisa dorzucić jakiś inny bank internetowy _używalny_ (czyli z
    tokenem albo innym sensownym dostępem, a nie TANami) to wtedy robi się już
    drogo :-(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 32. Data: 2002-08-30 09:18:43
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Kamil Jońca" napisał(a):

    > i do banku, używanego jako sieć bankomatów jest Ci potrzebny dostęp
    > przez sieć ? Hmm, może ja jestem nienormalny wiedząc
    > ile mam na koncie..(w PKOBP trzymanego w tym celu razem z mBankiem)
    hmm, ja nic o sieci nie pisalem
    btw do fortisa siec mi osobiscie jest potrzebna bo kiedy jade np. w gory
    na weekend to przelewam wtedy kase, a jak calej nie wybiore w
    bankomatach to po powrocie kasa wedruje na konto lepiej oprocentowane,
    dzieki sieci nie musze chodzic do marmurka
    i b. czesto nie wiem ile mam srodkow w fortisie bo wyplacam kilka razy w
    tygodniu po 40 pln (lubie drobne), a liczyc czy tez pamietac mi sie nie
    chce
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 33. Data: 2002-08-30 14:48:20
    Temat: Re: BZDURA że SSL złamany
    Od: "Maciej Muran" <t...@m...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie używają M$?

    Używają Solarisa?
    I http na serwerach DNS?
    Baaaardzo mądre posunięcie. I co ma do tego system operacyjny?
    --
    M.M.

  • 34. Data: 2002-08-30 14:52:20
    Od: "Maciej Muran" <t...@m...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Wystarczy nie uzywac produktów M$.

    http://hacking.pl/hacked/serwer.pekao.com.pl/
    Chcesz powiedzieć, że tam stał Windows?
    --
    M.M.

  • 35. Data: 2002-08-30 15:59:35
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Fri, 30 Aug 2002 16:52:20 +0200, Maciej Muran napisał(a):

    >http://hacking.pl/hacked/serwer.pekao.com.pl/
    >Chcesz powiedzieć, że tam stał Windows?

    A co to ma wspólnego z SSL? Po prostu kiepsko zabezpieczony serwer WWW...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 36. Data: 2002-08-30 18:04:50
    Od: "Maciej Muran" <t...@m...pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > A co to ma wspólnego z SSL? Po prostu kiepsko zabezpieczony serwer
    > WWW...

    Jeśli już to idiotyczne podejście do kwestii. Po co komu była usługa
    http na serwerze DNS? Chyba tylko po to, aby można w prosty sposób
    pokazać, co da się z tym super hiper nie-Microsoftowym systemem
    zrobić.

    Ma tyle wspólnego z tematem wątku co sugestia Adama, że wszystkiemu
    winien jest Microsoft. Pokazałem, że nie ma znaczenia, którego
    producenta jest system. Znaczenie ma wiedza i sumienność adminów.
    Ale Adaś już tak ma... Ciekawe co mu w dzieciństwie zrobił ten
    wstrętny B.Gates? :(
    --
    M.M.

  • 37. Data: 2002-09-01 14:13:58
    Od: "TrueMan" <T...@p...onet.pl>

    A czy to nie jest tak że banki odpowiadają za nasze pieniądze czy im się to
    podoba czy nie ?
    Nawet przed kradzieżą elektroniczną ?
    :)
    Bądźmy mocni i walczmy o swoje prawa