    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: STEP2 bylo: Ile kosztuje przelew z Multi do DB?
    Date: Tue, 29 Jun 2004 22:13:58 GMT

    In article <cbsnur$p3b$1@inews.gazeta.pl>, w...@w...org says...
    > Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Hm, a wdrożenie EuroElixiru, które ponoć planowane jest na październik nic
    > nie zmieni w tej materii?

    Wlasnie wdrozenie EuroElixiru ma na celu dostosowanie Polski do systemu
    STEP2.

    Kwestia interpretacji rozporzadzenia 2560/2001 ktore mowi o "nakazie
    ponierania za platnosci transgraniczne denominowane w euro oplat takich
    samych jak za analogiczna usluge wykonana w ramach kraju czlonkowskiego
    bedacego siedziba danej instytucji"

    Teraz sprawa tego co ma byc ta "analogiczna usluga" :)

    Ja uwazam, ze przelew powninen kosztowac co przelew krajowy w zlotowkach
    (bo nie ma w Polsce teoretycznie przelewu w EURO)

    AP