  • 1. Data: 2004-09-05 22:12:53
    Temat: SWIFT czy Bank Routing Number...?
    Od: "iczek" <p...@U...com>

    Chce przelac pieniadze do Stanow.

    Jak dotad zawsze mialem SWIFT code banku w USA.
    Tym razem , odbiorca twierdzi, ze jego bank posluguje sie Bank Routing
    Number - czy to jest to samo ?
    Czy w przelewie moge uzyc tego numeru zamiast SWIFT... ?

    piotr

  • 2. Data: 2004-09-06 06:53:18
    Temat: Re: SWIFT czy Bank Routing Number...?
    Od: "iczek" <p...@i...fot.pl>

    Odpowiadam na wlasne pytanie :)

    Otoz SWIFT code i Bank Routing Number to zamienne numery kodowe bankow USA.
    Przed 9-cyfrowym BRN nalezy jednak dodac literki FW.

    Taka informacje podala mi mila Pani z banku Nordea.

    Nadmienie, ze wczoraj o 3 w nocy nagralem swoja informacje z pytaniem na
    ich linni 0800xxx, a dzisiaj o 8.34 rano juz mialem telefon z pelnymi
    wyjasnieniami.

    Polecam NORDEA do przelewow zagranicznych. Zero problemow, zero stresu.
    Jedyna uwaga to brak elektronicznych potwierdzen zlozenia przelewu, ale
    twierdza ze nad tym pracuja...:)

    pzdr

    piotr

  • 3. Data: 2004-09-06 11:17:00
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Polecam NORDEA do przelewow zagranicznych. Zero problemow, zero stresu.

    a ile takie cos kosztuje?

  • 4. Data: 2004-09-06 14:21:41
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

> [...]
    >wyjasnieniami.
    >Polecam NORDEA do przelewow zagranicznych. Zero problemow, zero stresu.
    szczegolnie o 8,34 rano :) jako budzik :)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2004-09-06 16:55:59
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Otoz SWIFT code i Bank Routing Number to zamienne numery kodowe bankow
    USA.

    no to nieźle nakłamała. Nie każdy uczestnik SWIFT musi mieć numer kodowy
    USA.
    FW = FedWire.