  • 1. Data: 2012-06-16 15:49:49
    Temat: SYNC pytanie laika
    Od: ETR <n...@n...pl>

    Witam,

    od lat posiadam konto w ING ... ale płatne :(

    Alior sync z tego co czytam wydaje się ok.
    Jedno małe pytanie ( proszę nie drzeć łacha ze mnie :) )
    Karta w sync pozwala na płatności internetowe w wiekszości sklepów i
    przede wszystkim w amazon.com ?

    Pozdr

    Paul
    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 2. Data: 2012-06-16 16:41:21
    Temat: Re: SYNC pytanie laika
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 16 Cze, 15:49, ETR <n...@n...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > od lat posiadam konto w ING ... ale płatne :(

    To zmien na bezplatne (Direct)

    > Alior sync z tego co czytam wydaje się ok.

    Ciezko powiedziec, po 3 dniach jego dzialalnosci ;)

    > Jedno małe pytanie ( proszę nie drzeć łacha ze mnie :) )
    > Karta w sync pozwala na płatności internetowe w wiekszości sklepów i
    > przede wszystkim w amazon.com ?

    Pewnie tak.

    Pozdrawiam
    Rafal