-
1. Data: 2004-03-03 20:54:36
Temat: Samo życie...
Od: "Grzesiek" <g...@o...pl>
W związku ze zmianą numeru rachunku bankowego mojego operatora telefonicznego
poszedłem do banku, aby uaktualnić listę rachunków, na które mogę robić
przelewy przez internet. Dałem pani blankiet z nowym numerem, podbity przez
Pocztę Polską ( w tym miesiącu musiałem opłacić go tradycyjnie ) i poprosiłem o
zmianę numeru w systemie na aktualny... Po chwili zostałem poinformowany, że
przelew właśnie został puszczony... Na szczęście pieniądze odzyskałem jeszcze
tego samego dnia, choć wstępnie dostałem propozycję poczekania 2 tygodni na
uwzględnie reklamacji przelewu przez Dialog.
Pozdrawiam, Grzsiek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl