  • 1. Data: 2003-07-08 11:40:09
    Temat: Samosłuzebnosc a kredyt hipoteczny? - POMOCY!
    Od: "Rider" <r...@p...onet.pl>

    Witam Panstwa i prosze o pomoc.

    Jestem z bydgoszczy, ostatnio staralem sie o kredyt hipoteczny w BPH PBK i
    juz sprawa byla praktycznie zalatwiona gdyby nie owa samosluzebnosc, ktora
    dotyczy dziadka.
    I cala sprawa wziela w leb. Dowiedzialem sie jednak u notariusza, ze nie
    wszystkie banki biora to pod uwage, niektore ponoc udzielaja takich
    kredytow!
    Ja juz nie wiem, jesli moge prosze o pomoc jak i gdzie to zalatwic...Mam na
    mysli kredyt w innym banku, ktory "toleruje" samosluzebnosc...

    pozdrawiam,

    Rafal