  • 1. Data: 2011-08-01 17:09:53
    Temat: Samowolka BZWBK - czyli jak wkurzyć Klienta...
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Samowolka BZWBK - czyli jak wkurzyć Klienta...

    Witajcie, płaciłem kartą płatniczą <30 BZWBK prowizje Allegro. Oczywiście
    otrzymałem komunikat iż mam włączyć 3D-Secure!!! WYBRAŁEM >NIE<, przeładowało
    się i kazało zalogować do banku. Myślało myślało i wywaliło pustą stronę...
    Podejście numer 2, tak samo >NIE< i historia się powtarza...
    Podejście numer 3, zaraz logowanie i SMS.... A GDZIE k* ZGODA???
    Samowolka czy co? Są jeszcze osoby z BZWBK na tej grupie?
    Inne serwisy akceptujące karty jakoś nigdy nie zająknęły się o 3D-Secure!

    I pytanie, jak to WYŁĄCZYĆ, bo tego sobie NIE włączyłem i NIE chce.

  • 2. Data: 2011-08-01 18:00:52
    Temat: Re: Samowolka BZWBK - czyli jak wkurzyć Klienta...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Inne serwisy akceptujące karty jakoś nigdy nie zająknęły się o 3D-Secure!
    > I pytanie, jak to WYŁĄCZYĆ, bo tego sobie NIE włączyłem i NIE chce.

    Te logowanie i hasło sms (raz na jakiś czas), to jeszcze idzie jakoś
    przeżyć. Ale u mnie ostatnich kilka podejść z płaceniem kartą BZWBK (i to
    właśnie na allegro) skończyło się w ten sposób, że po wybraniu "NIE"
    zostałem przeniesiony na stronę banku, po czym po zalogowaniu byłem
    przenoszony na stronę której nie było. Serwer zwracał błąd 404. I to jest
    dopiero porażka. Miałem nawet pisać reklamację, ale doszedłem do wniosku, że
    jak dbają tak mają, więc przestałem płacić ich kartą. W zasadzie ich strata.

  • 3. Data: 2011-08-01 19:45:52
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > Inne serwisy akceptujące karty jakoś nigdy nie zająknęły się o 3D-Secure!
    >
    > I pytanie, jak to WYŁĄCZYĆ, bo tego sobie NIE włączyłem i NIE chce.

    dac sobie spokoj z placenia ichnia karta przez internet. Oni chca zarabiac
    na sms-ach, a jak ktos chce za duzo, to w rezultacie nie ma nic.

  • 4. Data: 2011-08-01 20:11:55
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > dac sobie spokoj z placenia ichnia karta przez internet. Oni chca zarabiac
    > na sms-ach, a jak ktos chce za duzo, to w rezultacie nie ma nic.

    nowo założone konta <30 mają DARMOWE SMS - nic nie ma w TOiP o pierwszych 5 za
    free... albo czegoś nie wiem???

  • 5. Data: 2011-08-02 10:28:38
    Od: Pablo <p...@g...com>

    mialem tak samo ktoregos dnia,
    oczywiscie nie chce bezsensownego 3d secure na zadnej z kart wbk;ale
    nastepnego dnia zaplacilem prowizje na allegro karta wbk z zaznaczeniemze
    nie chce wlaczac 3d secure ;)

  • 6. Data: 2011-08-03 12:30:27
    Od: "Zespol_BZWBK" <przemyslaw.doroz@WYTNIJ_TObzwbk.pl>

    Witamy,
    Bardzo przepraszamy za tę sytuację.
    Jeśli chce Pan wyłączyć tę usługę prosimy o kontakt z naszą infolinią pod nr 1 9999.
    Zrobią to \"od ręki\".

    Pozdrawiamy,
    Zespół Banku Zachodniego WBK
    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

  • 7. Data: 2011-08-03 14:21:06
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-03 14:30, Zespol_BZWBK pisze:

> [...]
    >
    > Pozdrawiamy,
    > Zespół Banku Zachodniego WBK
    > Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:

    Wylaczyc, jak wylaczyc, ale zeby sie do jasnej #$%%$# nie przypominalo
    co kwartal, ze nie jest wlaczone....

    Pozdro

    Maseł

  • 8. Data: 2011-08-04 08:13:13