  • 1. Data: 2009-01-09 15:49:01
    Temat: Scenariusz spadków czy dalszy ciąg trendu bocznego?
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dwie pierwsze sesje stycznia sugerowały początek dynamicznej fali wzrostów.
    Tymczasem przez trzy następne sesje, z dzisiejszą włącznie indeksy oddały całe
    wzrosty.
    W rezultacie mamy w dalszym ciągu trend boczny.
    Czy zrealizuje się zatem scenariusz analityka Sławomira Dębowskiego zgodny z
    falami Elliotta - WIG musiałby spaść w okolice 25 tys. pkt i dopiero stamtąd
    po uklepaniu dna rozpocząć silne 40-50% odbicie?

  • 2. Data: 2009-01-09 17:12:42
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > stamtąd
    > po uklepaniu dna rozpocząć silne 40-50% odbicie?

    Wg mnie to żaden naukowo-anlityczny trend boczny tylko zwykłe normalne
    spadnianie na pysk .....

    Dr.Endriu

  • 3. Data: 2009-01-09 17:56:30
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Dr.Endriu"

    > Wg mnie to żaden naukowo-anlityczny trend boczny tylko zwykłe normalne
    > spadnianie na pysk .....

    Dokladnie! A ile potrwa?
    Na pewno zakonczenie spadania nie jest zalezne ani od trendow bocznych ani
    od jakichkolwiek analogii wykresowych z przeszlosci.
    Mamy zjawisko unikalne - normalny KRACH - ktorego nie da sie przedstawic na
    wykresie i powiedziec ze wynika z jakichs trendow. To sie po prostu zdarza
    bardzo, bardzo rzadko, i wcale nie jest wykluczone, ze ktos ten krach
    zaprogramowal CELOWO.
    Wiec albo jest to dzialanie celowe, albo nie - ale w obu sytuacjach mamy do
    czynienia z krachem i nie da sie przewidziec kiedy nastapi odbicie, co
    najwyzej mozna spekulowac na temat podrygów na samym dnie.
    Ale te podrygi na dnie, ktore obrazuje wykres, przypominaja teraz podrygi
    muchy zlapanej w siec pająka.

    Pester

  • 4. Data: 2009-01-09 19:02:59
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > stamtąd
    > po uklepaniu dna rozpocząć silne 40-50% odbicie?

    To juz Koniec spadkow. Zapewniam Cie.
    Trwa zmasowana akumulacja akcji przez 'silne rece'
    Patience...

    Gekko

  • 5. Data: 2009-01-09 19:04:27
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Dokladnie! A ile potrwa?

    Nie wiem, spytaj lepiej kolegę Tomot'a. Wali chłop co chwilę w dziesiątkę na
    FUTRA (FW20H09) jak przecinak .....

    P.S. Tak krótkerminwo to pozwolę sobie zaryzykować że Wig20 zleci w
    przyszłym tygodniu do 1712. (ale to tylko ślepy strzał).
    Gdyby się tak przypatrzeć wykresom, to można sobie również wysnuć hipotezę
    grubszych - co najmniej dwutygodniowy okres spadków.
    Właściwie to spadki te idealnie pasowałyby do koncepcji "trójkątów ...

    http://tiny.pl/vhn2

    ..... jako formacji zapowadających kontynuację trendu" z "ATRF" Murphy'ego
    (która jest oczywiście jak najbardziej do podważenia).

    Ogólnie to nie wiem, nie daję głowy, i nie znam się ...:).

    Dr.Endriu

  • 6. Data: 2009-01-09 19:24:25
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > To juz Koniec spadkow. Zapewniam Cie.
    > Trwa zmasowana akumulacja akcji przez 'silne rece'
    > Patience...

    Jeśli mogę "zahipotezować" to (mocne i długie ) wzrosty się szykują owszem,
    ale dopiero za dwa trzy tygodnie .....
    (gdyby spadki z 17 grudnia były kontynuowane (jak to przpowiedział Dieter) ,
    to rozpoczęcie hossy zaczeło by się gdzieś około 5 -15 stycznia)
    Niestety spadki zostały zatrzymane (kontrolowanie ?) - skutkiem czego się
    wszystko przeciągnie o pół miesiąca.

    Oczywiście to są tylko moje chore domniemania i jak już wcześniej
    powiedziałem:

  • 7. Data: 2009-01-09 20:32:03
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

    Kazda hossa, nawet ta najwieksza rodzi sie w otchlani bessy... vide alien

    Patience bulls

    Gekko

  • 8. Data: 2009-01-09 22:00:34
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Gekko"

    > To juz Koniec spadkow. Zapewniam Cie.
    > Trwa zmasowana akumulacja akcji przez 'silne rece'
    > Patience...

    To jedynie twoje bardzo bardzo pobozne zyczenia.
    Ale kto wie.

    Pester

  • 9. Data: 2009-01-09 22:22:45
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Hint: Zacmienie Slonca w dniu 26.01.09.

    Dla tych co od razu napisza, ze jestem oszolomem i szarlatanem proponuje
    spojrzec na wykres WIG i dzien 01.08.08 (ostatnie zacmienie Slonca).

    D.

  • 10. Data: 2009-01-09 22:31:20
    Temat: Re: Scenariusz spadków czy dalszy ci?g trendu bocznego?
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

    Użytkownik "Dieter" napisał w wiadomości
    > Hint: Zacmienie Slonca w dniu 26.01.09.
    >
    > Dla tych co od razu napisza, ze jestem oszolomem i szarlatanem proponuje
    > spojrzec na wykres WIG i dzien 01.08.08 (ostatnie zacmienie Slonca).

    Rodzaj zjawiska odpowiada za kierunek wydarzenia finansowego / gieldowego
    czy chodzi tylko o katalizator?
    RK