-
1. Data: 2002-02-15 07:50:43
Temat: Seminarium "Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności firmy"
Od: "Euro Info Centre" <e...@i...pl>
Szanowni Państwo
Centrum Euro Info w Rzeszowie zaprasza do wzięcia udziału w seminarium nt.
"Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności firmy", które odbędzie
się w Rzeszowie, 6 marca 2002 r. w ramach kampanii promującej e-biznes wśród
małych i średnich przedsiębiorstw. Autorem kampanii jest sieć ośrodków Euro Info
Centre - programu Unii Europejskiej wspomagającego rozwój przedsiębiorczości.
Kampania promująca e-biznes w Polsce jest elementem ogólnoeuropejskiej
inicjatywy Komisji Europejskiej "e-Europe".
Celem seminarium jest dostarczenie jego uczestnikom praktycznych informacji na
temat:
- roli internetu w strategii firmy,
- możliwości wykorzystania internetu jako narzędzia marketingu,
- możliwości handlu poprzez internet,
- budowania sieci dystrybutorskiej i partnerskiej w oparciu o internet,
- wykorzystania internetu do poprawy obsługi klienta,
- efektów finansowych korzystania z sieci.
Seminarium odbędzie się w godz. 10-16, w sali A110 Wyższej Szkoły Informatyki i
Zarządzania przy ul.Sucharskiego 2 w Rzeszowie.
Większość kosztów związanych z organizacją seminarium pokrywa Komisja
Europejska. Odpłatność ze strony uczestników wynosi 50 zł netto od osoby.
Uczestnikom zapewniamy materiały seminaryjne, obiad, napoje.
Osoby zainteresowane udziałem, prosimy o kontakt z p. Sylwią Woryńską, e-mail:
s...@s...org.pl, tel. (17) 8661246, 8524443, fax: (17) 8524528
Informacje o kampanii i szczegółowy program seminariów znajdą Państwo również na
stronie www.euroinfo.org.pl/e-biznes
Naszymi Partnerami promującymi e-biznes w Polsce są:
Getin.pl, Cisco, e-volution, Przodownik Consulting, Webskey, Internetowa Giełda
Usług.
Patronat medialny sprawują: Gazeta Wyborcza oraz miesięcznik Modern Marketing
Zapraszamy do udziału
Marcin Drath, koordynator Kampanii
-
2. Data: 2002-02-15 09:51:22
Temat: Re: Seminarium "Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności firmy"
Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>
§16 ust 1 Ustawa z dn. 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji
Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególnosci:
[...]
5) reklama, która stanowi istotna ingerencje w sfere prywatnosci, w
szczególnosci przez uciazliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji.
Pozderawiam.
Michal.
-
3. Data: 2002-02-15 10:27:27
Temat: Re: Seminarium "Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności firmy"
Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>
"Michal Kukula" <m...@a...net.pl> wrote in message
news:2215F8DAFC95D511837D00C04F82416EFC9C8E@inf2.rze
szow.tpsa.pl...
> Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególnosci:
> [...]
> 5) reklama, która stanowi istotna ingerencje w sfere prywatnosci, w
> szczególnosci przez uciazliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
> publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
> naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji.
>
Podoba mi sie ten cytat :)) zapisze go gdzies sobie bede odsylal do spamerow
:)
pozdr. Marcin
-
4. Data: 2002-02-15 11:52:50
Temat: Re: Seminarium "Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności firmy"
Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>
"Flashmaster" <f...@w...pl> wrote in message
news:a4ioi9$6un$1@szmaragd.futuro.pl...
>
> "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> wrote in message
> news:2215F8DAFC95D511837D00C04F82416EFC9C8E@inf2.rze
szow.tpsa.pl...
>
> > Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególnosci:
> > [...]
> >
> Podoba mi sie ten cytat :)) zapisze go gdzies sobie bede odsylal do
spamerow
> :)
>
Tak wlasnie i ja go zdobylem.
:-)
Michal.