  • 1. Data: 2004-10-17 18:47:35
    Temat: Sez@am w weekendy
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dzisiaj zrobilem dwie transakcje Maestro Sezam (Zubr i Neste - na tej
    drugiej nie szedlem drugi raz bo niedziela, 20:30 a kolejka za mna na 10
    samochodow! :).
    Obu z nich nie widac w blokadach (zobaczmy, czy jutro sie pojawia), nie
    zeszla tez ta pierwsza transakcja sprzed kilku dni.

    Co do VBd - blokad nie bylo - transakcje zeszly od razu po ok tygodniu....

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-17 18:59:47
    Temat: Re: Sez@am w weekendy
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-17, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > Obu z nich nie widac w blokadach (zobaczmy, czy jutro sie pojawia), nie
    > zeszla tez ta pierwsza transakcja sprzed kilku dni.
    Nie wiem co ale syf w ten weekend w sezamie - mi Bankomaty pokazują różnicę
    ponad 100 PLN w stosunku do tego co mam. Obsługa kart mówi, że to co
    widzę w Bankomacie (saldo) to jest prawda. Obsługa Sez@mu zarzeka się
    że to co widzę w sezamie to prawda :P
    Najlepsze jest to, że w piątek znikły blokady transakcji wykonywanych kartą
    a środki wróciły w poczet dosępnych - a Pani na Kartolini mówi, że wszystkie
    transakcje kartą zostały rozliczone i pieniądze ściągnięte z rachunku ...

    Podpadli mi w ten weekend..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2004-10-18 09:36:03
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    "Marcin Jurczuk" wrote:
    <...>
> [...]
    > wszystkie
    > transakcje kartą zostały rozliczone i pieniądze ściągnięte z rachunku ...

    :-P. "Może jakieś fluidy generujesz".
    Nie wiem czy śledziłeś co dalej było ze znacznikiem czy system jest on czy
    off line.
    Jeżeli był offline to niedziwne że salda się rozjechały.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 4. Data: 2004-10-19 07:45:54
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2004 11:36:03 +0200, Tomasz Skorupa napisał(a):
    > "Marcin Jurczuk" wrote:
    ><...>

    > Nie wiem czy śledziłeś co dalej było ze znacznikiem czy system jest on czy
    > off line. Jeżeli był offline to niedziwne że salda się rozjechały.

    Hę? Jaki znacznik?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 5. Data: 2004-10-19 07:52:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-19 09:45, Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

    > Hę? Jaki znacznik?

    Zapewne chodziło o literki MW i literkę za nimi ;>

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl