  • 41. Data: 2009-08-23 22:39:01
    Temat: Re: Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sie, 23:41, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Az zerknalem na strone SIA. Calosci w pierwszej sie nie da, ale:
    >
    > Wersja najtansza, kombinacja Business Standard / First Saver / First
    > Standard           360,000
    > Wersja najdrozsza, kombinacja Business Full / First Full
    > 1,216,000

    A na marginesie: SIA podpadło strasznie M/M właśnie dlatego, że nie
    honoruje obcych mil - nagród na rejsach w nowych klasach biznes, first
    i suite. Poszło ostro na noże i kto wie, może SIA opuści Star Aliance.

  • 42. Data: 2009-08-24 05:12:26
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    > Ale wynalazek :) Kto za tym stoi ?

    > Najlepsza jest opłata ze wezwanie do zapłaty 40 PLN. A takie wezwanie może
    > być wysłane mailem albo sms :)

    albo Opłata za pismo wypowiadające Umowę - 50zł.

    Czyli że jak będę chciał zrezygnować z karty po tych 3 latach to zapłacę 50
    zł tylko za to, że chcę z niej zrezygnować ?!?!

  • 43. Data: 2009-08-24 05:46:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Włodziu pisze:
    > Czyli że jak będę chciał zrezygnować z karty po tych 3 latach to zapłacę 50
    > zł tylko za to, że chcę z niej zrezygnować ?!?!

    To chyba jest wtedy jak bank będzie wypowiadał posiadaczowi umowę.

    --
    Mithos

  • 44. Data: 2009-08-24 06:15:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    No cóż, jaki limit, takie transakcje...Miesiąc w miesiąc praktycznie
    opór, bez przelewów. Zacznę chyba poszukiwac możliwości wyrobienia
    karty M/M zagranicą. Ale to dopiero za jakiś czas.

    Czyli okolice 20k-30k rocznie obrotu bezgotówkowego?? Przy aż tak wysokich
    obrotach Citi nie chce zwolnić? Niespotykane. Chyba rzeczywiście trzeba
    dzwonić drugi raz.

  • 45. Data: 2009-08-24 06:39:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To chyba jest wtedy jak bank będzie wypowiadał posiadaczowi umowę.

    ale to raczej w określonych okolicznościach...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 46. Data: 2009-08-24 06:53:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 23 Aug 2009 12:19:53 -0700, szczurwa napisał(a):

    > Przed chwilą odbyłem dłuższą rozmowę i żadne argumenty nie poskutkowały.
    > Co robic ? Nie zapłacę 290 złotych ( i 90 za dodatkową) za kartę z
    > limitem 6000 złotych. Nie jest warta połowy tej kwoty. Wywalić ją w
    > kosmos ? Zdegradowac się do srebrnej ? Zależało mi na tej karcie z tego
    > powodu, że w tym roku nie wyrobię statusu w Miles/More. A ONI to musieli
    > wyczuć..;-)

    Spróbuj zrobić downgrade to może jeszcze znowu mile powitalne
    dostaniesz ;)

    Xenocide

  • 47. Data: 2009-08-24 06:59:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Spróbuj zrobić downgrade to może jeszcze znowu mile powitalne
    > dostaniesz ;)

    tak, na pewno...już prędzej zabiorą różnicę punktów między goldem a
    silverem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 48. Data: 2009-08-24 07:05:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Spróbuj zrobić downgrade to może jeszcze znowu mile powitalne
    > dostaniesz ;)

    Hehe... mi cofnieto, po kilku m-cach, mile powitalne naliczone przy zamianie
    golda na platyne, wiec raczej nie liczylbym na taka mozliwosc...

    MK

  • 49. Data: 2009-08-25 16:25:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > Wywalić ją w kosmos ? Zdegradowac się do srebrnej ? Zależało mi na tej
    > karcie z tego powodu, że w tym roku nie wyrobię statusu w Miles/More.

    Ja do nich wysłałem wypowiedzenie. Dzisiaj zadzwonili czemu chcę kartę
    zamknąć. Jakiejś specjalnej chęci na zatrzymanie mnie u siebie nie
    wyczułem. Zmiana polityki ? :)

    --
    Mithos

  • 50. Data: 2009-08-25 17:04:24
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 25 Sie, 12:25, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ja do nich wysłałem wypowiedzenie. Dzisiaj zadzwonili czemu chcę kartę
    > zamknąć. Jakiejś specjalnej chęci na zatrzymanie mnie u siebie nie
    > wyczułem. Zmiana polityki ? :)

    http://prnews.pl/hydepark/citi-nie-lubi-potencjalnyc
    h-bezrobotnych-43130.html

    "punkt dla Citi, że mimo wszystko potrafi. Jednak również on zmienił
    swoje podejście w stosunku do tego, co było kiedyś." :)