  • 1. Data: 2016-01-28 18:29:35
    Temat: Silesia Bank - IKE - spadek %
    Od: niko <k...@b...net>

    Witam!

    Dzisiaj dotarł do mnie list, że jednak decydują się na obniżkę oprocentowania,
    bo nie chciało im się w latach 2013-2015.

    Obecnie proponują 2%...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-01-30 20:37:12
    Temat: Re: Silesia Bank - IKE - spadek %
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "niko" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Witam!

    Dzisiaj dotarł do mnie list, że jednak decydują się na obniżkę
    oprocentowania,
    bo nie chciało im się w latach 2013-2015.

    Obecnie proponują 2%...
    -------------------------------
    Dla mnie jest to dzialanie niezgodne z regulaminem, ktory podpisalem przy
    zawieraniu umowy. Mowi on, ze zmiana % moze sie odbyc przy zmianie stopy
    lombardowej, od podpisania umowy nie bylo takiej zmiany. Dla mnie jest to
    celowe wprowadzenie klientow w blad. Bede skladal reklamacje a nastepnie
    pismo do rzecznika finansowego. Jak teraz zawierasz umowe to jest ok, ale
    dla juz zawartych nie mozna zapisywac warunkow , przy ktorych dokonuje sie
    obnizki a potem ich nie przestrzegac. Klient przy zawieraniu umowy nie musi
    sledzic poprzednich obnizek zarzadu. Niezaleznie od rostrzygniec i tak sie
    wynosze po roku, ktory minie mi w grudniu, gdyz takie odsetki nie maja sensu
    przy oszczedzaniu dlugoterminowym. Za duzo zlapali klientow po SK Banku,
    stad pewnie obnizka, ale nie naciesza sie zbyt dlugo, gdyz to co oferuja
    jest nizsze niz ich lokaty standardowe dlugoterminowe.

  • 3. Data: 2016-01-31 23:25:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 56ad10ca$0$648$6...@n...neostrada.pl

    > Dla mnie jest to dzialanie niezgodne z regulaminem,
    > ktory podpisalem przy zawieraniu umowy.

    Proponuję ocenianie banków. :)
    Najlepszym dalibyśmy 'AAA', najgorszym -- 'DDD'. :)
    Każda ocena byłaby umotywowana. :)

    'AAA' to (rzecz jasna?) brak problemów, zaś 'DDD' to
    brak możliwości porozumienia się z danym bankiem. :)

    Oceny takie (wspólnie opracowywane/nadawane) byśmy
    umieszczali na naszych stronach WWW, aby pomagać
    innym ludziom :) w wyborze usługodawców. :)

    Na razie dałbym AAA Citiemu i Sygmie. :)
    [z Sygmą nie warto zadzierać... w razie
    obrazy Prezydenta można iść do ciUpy...]

    -=-

    BTW Sygmy -- obecnie Sygma daje za swą kredytówkę
    jakiś toster + 50 pln, ale karta jest jakoś (chyba
    delikatnie -- te 50 pln spłaca ją z nawiązką) płatna.

    -=-

    Z BZWBKKBSg na razie rozmowy są trudne. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'