  • 1. Data: 2011-01-10 15:29:10
    Temat: Skąd dane w czasie rzeczywistym Futures SP500, towary itp.
    Od: "mg" <m...@m...mg>

    Witam,

    Gdzie mogę wykupić dostęp do danych w czasie rzeczywistym kontraktów na
    SP500, towary itp. (chcę je mieć wyświetlane w Amibrokerze). Statica oferuje
    dane migawkowe i niektóre z nich są opóźnione. Interesują mnie sprawdzone
    przez Was serwisy.

    Pozdrawiam,
    mg

  • 2. Data: 2011-01-10 15:57:47
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "mg" <m...@m...mg> napisał w wiadomości
> [...]
    > SP500, towary itp. (chcę je mieć wyświetlane w Amibrokerze). Statica
    > oferuje dane migawkowe i niektóre z nich są opóźnione. Interesują mnie

    Może Reuters?

  • 3. Data: 2011-01-10 17:07:23
    Od: "mg" <m...@m...mg>

    > Może Reuters?

    Dzięki za sugestię - popatrzę na ich ofertę.

    Doprecyzuję może jeszcze swoje pytanie/prośbę - zależy mi na danych
    intraday, takich jakie mogę wykupić np. w Statica dla FW20, ale dla
    zagranicznych indeksów (kontraktów na nie), jak również dla towarów. Chcę
    tymi danymi zasilać w czasie rzeczywistym Amibrokera.

    Ewentualnie, jeśli ktoś ma doświadczenia w graniu na zagranicznych indeksach
    przy użyciu danych ze Statici, poprosiłbym o opinię czy można tym danym
    zaufać pomimo ostrzeżenia na ich stronie.

    Pozdrawiam,
    mg

  • 4. Data: 2011-01-10 17:49:53
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > indeksach przy użyciu danych ze Statici, poprosiłbym o opinię czy można
    > tym danym zaufać pomimo ostrzeżenia na ich stronie.

    nie bardzo rozumiem jak chcesz grać u brokera na zagranicy uzywając danych
    statica
    to przedziwna konstrukcja myślowa