  • 11. Data: 2012-01-23 20:59:53
    Temat: Re: Skąd ten opór?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    witrak() pisze:

    > Potwierdzenie odebrania pisma na kopii
    > jest obowiązkiem i to bezwarunkowym, tak w banku, jak w każdej
    > innej instytucji. Jest to przecież równoważne odebraniu listu
    > poleconego od listonosza.

    ...ale zdaje się, że jedynie w siedzibie danej instytucji. Tak jak list
    polecony - powinieneś go wysłać do siedziby instytucji, a nie na adres
    np. jakiegoś magazynu, gdzie dana instytucja trzyma odpady. Dlatego
    możliwość złożenia pisma w pierwszej lepszej placówce banku nie jest
    taka oczywista. (Choć z drugiej strony jak się już uda, to powinno to
    nieść konsekwencje takie jak dostarczenie do siedziby.)

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2012-01-24 11:53:34
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote on 2012-01-23_21:59

> [...]
    > taka oczywista. (Choć z drugiej strony jak się już uda, to powinno to
    > nieść konsekwencje takie jak dostarczenie do siedziby.)

    Figa z makiem: miałbyś rację w odniesieniu do placówek
    franszyzowych. Oddział to oddział.

    witrak()

  • 13. Data: 2012-01-24 12:08:23
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-24 12:53, witrak() pisze:
    > Przemyslaw Kwiatkowski<m...@m...waw.pl> wrote on 2012-01-23_21:59

    > Figa z makiem: miałbyś rację w odniesieniu do placówek
    > franszyzowych. Oddział to oddział.
    >
    > witrak()

    Nie neguję, ale -
    Podobnej "figi" doświadczyłem próbując doręczyć wypowiedzenie umowy do
    punktu BOK TPSy w jakiejś galerii.
    Wysyłać ze zwrotką na adres korespondencyjny, ale wtedy też nie mamy
    "potwierdzenia na kopii".

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 14. Data: 2012-01-25 07:41:23
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    sqlwiel <j...@g...com> wrote on 2012-01-24_13:08

> [...]
    > umowy do punktu BOK TPSy w jakiejś galerii.
    > Wysyłać ze zwrotką na adres korespondencyjny, ale wtedy też nie

    To Cię zrobili w konia: kiedyś - idąc z identycznym zamiarem -
    specjalnie zadzwoniłem na infolinię Tepsy, żeby mieć pewność i w
    razie czego poprosić pan/ienkę, aby najpierw się dowiedział/a jak
    jest, a dopiero potem ewentualnie odmawiała. I faktycznie,
    natrafiłem na opór, który wszakże przełamałem samą prośbą o
    telefoniczne sprawdzenie - dzwonić już nie chcieli :-)

    witrak()