  • 11. Data: 2009-05-06 18:07:02
    Temat: Re: Skończyła się promocja w Aliorze
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    top <t...@n...com> wrote:
    > Dziś za przelew z karty już skasowali 1% prowizji, zgodnie zresztą z
    > TOiP. Do tej pory mimo zapisu w TOiP przelewy były całkowicie darmowe.

    W ktorym momencie pojawila sie oplata, od razu po przelewie?

    a.

  • 12. Data: 2009-05-06 19:13:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 06 May 2009 19:46:38 +0200, Michał napisał(a):

    > Ale chyba zasada jest tak, że czy z aneksem (akurat u Ciebie trafił sie
    > przypadkiem) czy bez - wchodzi nowy TOiP i zaczyna obowiązywac
    > wszystkich

    Tak, tak to wygląda zgodnie z kodeksem cywilnym.

    > Tutaj jest/był jakiś brak systemie.

    Sprawa była dość głośna w listopadzie. Alior "walnął się" z TOiP i
    dlatego niektórym klientom liczył opłaty wg starego dokumentu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 13. Data: 2009-05-06 19:47:21
    Od: top <t...@n...com>

    Wemif wrote:
    > W ktorym momencie pojawila sie oplata, od razu po przelewie?

    Tak, od razu. Jest widoczna na liście transakcji jako operacja
    bezgotówkowa na kwotę w wysokości 1% kwoty przelewu. Co ciekawe, z tego
    co widzę opłata ta nie wlicza się do limitu karty (nie pomniejsza
    dostępnego limitu).

  • 14. Data: 2009-05-06 20:26:24
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 06 maj 2009 o 14:19 GMT, Olgierd napisał(a):

    > Tak, Alior przez całe te miesiące nie brał za to kasy.
    > Ja byłem "stary", ale w pewnym momencie podpisałem aneks i już jestem
    > "nowy", a mimo wszystko prowizji za przelewy ode mnie nie brali.
    > Pisałem o tym na grupie nawet.

    Ja jestem "stary" i przed chwila zrobilem testowy przelew 10zl, i w
    historii rachunku karty mam jedynie -10zl, i nic wiecej, wiec dla "starych"
    wyglada ze caly czas jest za darmo, ufff :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 15. Data: 2009-05-06 21:03:11
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Ja jestem "stary" i przed chwila zrobilem testowy przelew 10zl, i w
    > historii rachunku karty mam jedynie -10zl, i nic wiecej, wiec dla "starych"
    > wyglada ze caly czas jest za darmo, ufff :)

    Potwierdzam, zrobilem tez dzis testowy przelew i nie ma oplaty.
    a.

  • 16. Data: 2009-05-07 08:23:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    top pisze:

> [...]
    > bezgotówkowa na kwotę w wysokości 1% kwoty przelewu. Co ciekawe, z tego
    > co widzę opłata ta nie wlicza się do limitu karty (nie pomniejsza

    zrobiłem test i opłata się pobrała - jest widoczna jw. z tym, że ja mam
    kartę od kilku tygodni i na żadne stare warunki z pewnością się nie łapałem

    --
    pozdrawiam
    RobertS