  • 21. Data: 2008-08-14 16:40:08
    Temat: Re: Smierc Amexa
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    Wwieslaw (u...@o...pl) wrote in news:g81h5h$7pv$1@news.onet.pl:
    > Zawsze jak widze karty korporacyjna to sa to:
    > 1) Visa z Handlowego, lub
    > 2) Amex z Amexa
    > W przypadku 1) jest do dupy, bo pracownik osobiscie splaca karte i uzera
    > sie z pracodawca o zwrot wydatkow. Pracownik w dodatku ponosi koszt
    > przelewu na splate :(
    > W przypadku 2) jest fajnie, bo pracodawca splaca karte i uzera sie z
    > pracownikiem o rozliczenie wydatkow.

    Nie zgodzę się z (2) - mam Amexa Gold Corporate i sam go spłacam. Pracowadca
    zwraca mi na rachunek wszystkie nie-prywatne wydatki długo przed końcem GP,
    więc jest OK. Niewątpliwą zaletą karty jest brak limitu (ostatnio dla
    bezpieczeństwa wprowadzili śmiesznie wysoki limit) i nie obciążanie
    pracownika w BIKu.

    Niestety, z "zasięgiem" jest tak, jak inni mówią, czyli średnio... Ale
    ponieważ Amex ma walutę do rozliczeń USD, a moja Visa EUR, to za granicą
    można wybierać, co korzystniejsze :)

    Poza tym chwalę sobie Amexa za wartości dodane, np. duuuuże ubezpieczenie
    przy kupowaniu biletu lotniczego itd. itp.

    Pozdrawiam.

    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+