  • 11. Data: 2009-09-27 14:43:37
    Temat: Re: Spłata całości kredytu
    Od: " jk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " jk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > news:h9n8vn$1vj$1@inews.gazeta.pl...
    > >
    > > Ależ jak najbardziej udzielają.
    > >

    > NIe spotkalem... Ktore np?

    Mało widziałeś. Np. millennium, dombank, bzwbk, alior, ge money, lukas.

  • 12. Data: 2009-09-27 18:23:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > A T powiedziałeś że żaden ..... i co?

    Chyba cos zle przeczytales, nie widze tam 'zaden' :). Sa tak zwane wyjatki
    potwierdzajace regule, np. Millennium deklaruje, ze udziela od 20tys. Czy w
    praktyce takich udzielaja nie wiem.

    MK

  • 13. Data: 2009-09-27 18:57:47
    Od: " jk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > Sa tak zwane wyjatki
    > potwierdzajace regule, np. Millennium deklaruje, ze udziela od 20tys. Czy w
    > praktyce takich udzielaja nie wiem.

    Ale ja wiem - udziela.
    Naprawdę mało wiesz, bo w dalszym ciągu sugerujesz, że kilka postów wcześniej
    miałeś rację pisząc "banki na wszelki wypdek nie udzielaja kredytow hipotecznych
    na kwote ponizej 80tys.".

  • 14. Data: 2009-09-28 07:29:45
    Temat: Re: Re:_Spłata_całości_kredytu
    Od: "michal_sz" <michas007@WYTNIJ_TOgazeta.pl>

    Oczywiście kredyt w kwocie poniżej 80 K zł można uzyskać w wielu bankach.
    Odnośnie wcześniejszej spłaty - znam przypadek (bank Millennium) gdzie bank policzył
    klientowi prowizję za wcześniejszą spłatę, mimo że kwota kredytu była nieco poniżej
    80K.

  • 15. Data: 2009-09-28 10:47:27
    Od: m...@p...onet.pl

    > NIe spotkalem... Ktore np?
    >
    > MK

    Miałem trzy lata temu kred hipo na 30 tys. w mBanku (waluta: PLN).

    pozdro,

  • 16. Data: 2009-09-28 16:41:19
    Od: " jk" <j...@W...gazeta.pl>

    michal_sz <michas007@WYTNIJ_TOgazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    pol
    > iczył klientowi prowizję za wcześniejszą spłatę, mimo że kwota kredytu była

    Mylisz pojęcia. Prowizja od wcześniejszej spłaty nie musi zależeć od kwoty
    80k. Wola banku, równie dobrze może to być kwota 30k czy 200k. 80k ma wpływ na
    co innego.
    A millennium pobiera prowizje za wcześniejszą spłatę w ciągu trzech pierwszych
    lat kredytu, niezależnie od jego kwoty. Szczegóły: w cenniku.