  • 1. Data: 2003-01-14 14:21:57
    Temat: Splata kredytu mieszkaniowego innym kredytem
    Od: "Poke" <p...@o...pl>

    Czego sie wystrzegac? Na co uwazac? Czy mam prawo splacic tylko pozostala
    sume czy tez calosc razem z odsetkami jezeli nie jest to sprecyzowane w
    umowie kredytowej? Czy maja prawo pobrac jakas dodatkowo prowizje?

    Wybaczcie lamerski styl pytania ale ksiegowosc i finanse nie lubia mnie a ja
    nie lubie ich ;)

    Bank to Kredyt Bank, umowa zostala podpisana w listopadzie 2001 roku, jest
    to kredyt w Euro na 10 lat, stale oprocentowanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Poke

  • 2. Data: 2003-01-14 15:04:15
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > Czego sie wystrzegac? Na co uwazac? Czy mam prawo splacic tylko pozostala
    > sume czy tez calosc razem z odsetkami jezeli nie jest to sprecyzowane w
    > umowie kredytowej? Czy maja prawo pobrac jakas dodatkowo prowizje?

    wszystko napisane jest w umowie i jej zalacznikach
    prowizje: byc moze tak, nie wiem jak masz w umowie,
    banki czesto zastrzegaja, ze niewolno splacic wiecej niz 50% kredytu w ciagu
    np 3 lat umowy

    > Wybaczcie lamerski styl pytania ale ksiegowosc i finanse nie lubia mnie a
    ja
    > nie lubie ich ;)
    to chyba nie bardzo zwiazane z rachunkowoscia i finansami

    pozdrawiam,
    jelen

  • 3. Data: 2003-01-14 19:12:18
    Od: "Poke" <p...@o...pl>

    Użytkownik "jelen" <j...@j...prv.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | np 3 lat umowy

    | ja
    | to chyba nie bardzo zwiazane z rachunkowoscia i finansami

    Cyferki sa cyferki ;)

  • 4. Data: 2003-01-14 19:39:05
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Bank to Kredyt Bank, umowa zostala podpisana w listopadzie 2001 roku, jest
    > to kredyt w Euro na 10 lat, stale oprocentowanie.

    Osobiście radzę Ci wynegocjować od KB aktualnie obowiązujące warunki na kredyt
    w EURO; oprocentowanie zmienne: EURIBOR3M +2,10%, łącznie 5,03%. Chyba na to
    pójdą, jak im zagrozisz, że chcesz całość spłacić. Pozdrowienia Tensor1.
    PS. Trudno bedzie Ci znaleźć Bank o istotnie niższym oprocentowaniu w EURO.
    Aktualnie KB nie pobiera żadnych prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu.

  • 5. Data: 2003-01-15 08:50:54
    Od: "Poke" <p...@o...pl>

> [...]
    EURO.
    | Aktualnie KB nie pobiera żadnych prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu.

    O! I to jest rzeczowa wypowiedz. Dziekuje.