  • 1. Data: 2003-06-10 19:08:01
    Temat: Sprzedaż oprogramowania i przelewy
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <p...@r...remove.remove>

    Witam
    Mam pewien problem otóż klienci z zachodu zazwyczaj płacili za
    oprogramowanie przelewem z konta na konto, niestety wielu domaga się
    płatności kartą kredytową. Możecie polecić jakiś serwis w kraju (z interface
    po anglielsku) akceptujący ten rodzaj płatności ?

    --

    .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,
    .,.,,.,.,.,.,.,.,.

  • 2. Data: 2003-06-10 19:25:20
    Temat: Re: Sprzedaż oprogramowania i przelewy
    Od: "Piotr" <piotr@centrum._cz>

> [...]
    interface
    > po anglielsku) akceptujący ten rodzaj płatności ?

    Allpay.pl ?

    Pozdr.,
    Piotr

  • 3. Data: 2003-06-10 21:56:34
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <p...@r...remove.remove>

    "Piotr" <piotr@centrum._cz> wrote in message
    > interface
    >
    > Allpay.pl ?

    No bez żartów, max 2000 PLN i 20% marży !

    --

  • 4. Data: 2003-06-10 22:27:20
    Od: "Piotr" <piotr@centrum._cz>

    > No bez żartów, max 2000 PLN i 20% marży !

    ?

    Pozdr.,
    Piotr