  • 1. Data: 2004-06-30 14:56:32
    Temat: "Srebrni surferzy" atakują!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dwie trzecie osób mających ponad 50 lat, które korzystają z internetu (czyli
    srebrni surferzy - silver surfers), zarządza swoimi finansami online.
    Oznacza to, że jest to najszybciej rosnąca grupa użytkowników bankowości
    elektronicznej.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,5715

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-06-30 15:17:56
    Temat: Re: "Srebrni surferzy" atakują!
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Dwie trzecie osób maj?cych ponad 50 lat, które korzystaj? z internetu
    (czyli
    > srebrni surferzy - silver surfers), zarz?dza swoimi finansami online.

    Jesli robia to jak moj sasiad ... to ja raczej twierdze, ze to jest
    zagrozenie dla bankowosci ;-)

  • 3. Data: 2004-07-01 08:11:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    KrzysiekPP wrote:
    > Jesli robia to jak moj sasiad ... to ja raczej twierdze, ze to jest
    > zagrozenie dla bankowosci ;-)

    a co taki dobry jest w te klocki że potrafi bank obrobić zdalnie ;-)
    *** blad *** - też srebrny surfer

  • 4. Data: 2004-07-01 08:18:55
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Znany(a) niektórym blad, o bladym poranku, olśniony(a), napisał(a):

    > a co taki dobry jest w te klocki że potrafi bank obrobić zdalnie ;-)

    Statystycznie, jak by nie liczyć, tośmy są ze dwa, albo i trzy razy
    dłużej w necie, niż usenetowe małolaty. To się i więcej wie i potrafi.
    Tylko się tym nie chwali, bo lata nie te. ;-)

    --
    woy (takoż)

    'Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
    że stanowi połowę społeczeństwa' [(c) K. Janicki, Piwnica]

  • 5. Data: 2004-07-01 11:48:55
    Od: "m@rkop" <m...@m...pl>

    Dnia Thu, 1 Jul 2004 10:18:55 +0200, woy napisał(a):

    > Statystycznie, jak by nie liczyć, tośmy są ze dwa, albo i trzy razy
    > dłużej w necie, niż usenetowe małolaty. To się i więcej wie i potrafi.
    > Tylko się tym nie chwali, bo lata nie te. ;-)

    Święte słowa :)

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop