  • 21. Data: 2007-09-06 15:45:36
    Temat: Re: Stało się - ktoś zrobił zakupy moją KK Multi
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > Składaj na pismie w oddziale z potwierdzeniem na kopii.

    Nie no teraz mam numer reklamacji, date i dane osoby przyjmujacej. Jutro
    sprawdze czy tym razem reklamacja jest "w systemie" i ewentualnie
    dopiero wtedy bede skladal w oddziale.

    A ING nadal nie jest w stanie udostepnic mi podgladu online do KK.

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2007-09-06 16:28:04
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message
    > Dzwonie dzisiaj zeby sprawdzic swoja reklamacje i dowiaduje sie, ze zadnej
    > reklamacji nie ma w systemie (smiac sie czy plakac?). Tak wiec musialem
    > kolejny raz skladac ta sama reklamacje co wczoraj. Unikajcie Multibanku.

    Rozmowy sa nagrywane.

  • 23. Data: 2007-09-06 16:36:17
    Temat: Re: Sta o si - kto zrobi zakupy moj KK Multi
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Wrz, 18:28, "Marek" <sp**yogin*...@astercity.net> wrote:
    > "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message

    > Rozmowy sa nagrywane.

    I co z tego?
    Zapewne nieoficjalnie konsultanci sa zachecani to ignorowania tego
    typu reklamacji, jesli nie zostanie przez klienta spisany numer
    przyjecia.
    Sadzisz, ze ktokolwiek udostepni klientowi nagranie, na ktore sie
    powoluje?

    Czasem dzwoniac do banku, mam ochote zaczac rozmowe od "Rowniez
    nagrywam nasza rozmowe, mam nadzieje, ze nie ma pan nic przeciwko
    temu".

  • 24. Data: 2007-09-06 16:45:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Czasem dzwoniac do banku, mam ochote zaczac rozmowe od "Rowniez
    > nagrywam nasza rozmowe, mam nadzieje, ze nie ma pan nic przeciwko
    > temu".

    A i tu sie zdziwisz. Ponad miesiac temu wylaczalem w Millenium
    ubezpiecznie do KK. W sierpniu ubezpiecznie znowu sie pobralo. Zlozylem
    wiec reklamacje i pani przyjmujaca reklmacje powiedziala ze bedzie
    odsluchane nagranie z rozmowy, w ktorej wylaczalem ubezpiecznie. Po
    kilku godzinach dostalem telefon, ze faktycznie taka rozmowa miala
    miejsce i ze konsultant zrobil blad bo ubezpieczen nie wylaczyl.
    Pieniadze po kilku dniach wrocily na konto karty (2.99 PLN). Taka
    obsluga mi sie podoba. A nie pseduo cyrki Multi.

    Dodam jeszcze, ze w Millenium dostalem karte z limitem 2xlimit Multi
    pomimo, ze nie wplywa tam ani moja pensja, ani nie mam tam konta itp. Do
    Multi przez dlugi czas wplywaly wszystkie moje przychodzy, a mimo to
    traktowali mnie jak dziada (np. odmowa kredytu odnawialnego w wysokosci
    polowy miesiecznych wplywow udokumentowanych umowa o prace, dodam ze
    wplywy z ww. umowy nie sa moimi jedynmi wplywami na to konto). Aktualna
    sytuacja z wyprowadzeniem kasy z mojej KK rowniez zapowiada sie na taka,
    ktora nie zakonczy sie latwo i szybko (juz musialem skladac druga
    reklamacje). Dobrze ze wyprowadzona kwota jest niewielka i w zasadzie
    juz bym ja splacil i wyslal wypowiedzenie tej karty ale chce poczekac
    jak zareaguje bank z reklamacja.

    Zreszta tak czy inaczej musialbym ta umowe rozwiazac, bo nie mam checi
    placic za duplikat karty.

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2007-09-06 18:00:21
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 05 Sep 2007 22:37:42 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Lukas Bank. Przynajmniej jak raz się zdarzyła awaria terminala to
    > wywalczyłem takie rozwiązanie i potem ponoć stała się to normalna,
    > oficjalna procedura. Także, o dziwo, w PeKaO SA jest (było?) tak samo

    Jak chodzi o Pekao, to doświadczenie jest jak najgorsze!
    W wiadomości <f4plkc$hbv$1@nemesis.news.tpi.pl> pisałem o przypadku
    znajomego, któremu z konta karty Visa Classic wydanej przez Pekao,
    zniknęło ponad 11 tys USD. Pomimo upływu ponad 3 miesięcy bank nie oddał
    pieniędzy i wciąż udaje Greka, a ich jedyna odpowiedź to: "prowadzimy
    dochodzenie, mamy na to 360 dni".
    Czy faktycznie jakieś przepisy dają im na to aż 360?
    I następne pytanie: Czy istnieje jeszcze jakaś inna droga dochodzenia
    zwrotu tych środków, niż sąd?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 26. Data: 2007-09-06 18:37:24
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.09.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:
> [...]
    > zadnej reklamacji nie ma w systemie (smiac sie czy plakac?). Tak wiec
    > musialem kolejny raz skladac ta sama reklamacje co wczoraj. Unikajcie

    Miałem tak samo. Też po dłuższym czasie dzwonię i pytam, dlaczego jeszcze
    nie oddzwonili w sprawie reklamacji. Usłyszałem "jakiej reklamacji?" :)
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 27. Data: 2007-09-06 19:35:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Chris wrote:

> [...]
    > zniknęło ponad 11 tys USD. Pomimo upływu ponad 3 miesięcy bank nie oddał
    > pieniędzy i wciąż udaje Greka, a ich jedyna odpowiedź to: "prowadzimy

    No to widać moje problemy z PeKaO (konkretnie - wypowiedzenie umowy na
    limit kredytowy "bo tak nam się podoba") były tylko jednym z symptomów
    rozsypywania się tego banku...

    Bo dawniej to procedura była taka, jak pisałem - zwrot "od ręki".

  • 28. Data: 2007-09-06 19:36:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Chris wrote:

    > Czy faktycznie jakieś przepisy dają im na to aż 360?
    > I następne pytanie: Czy istnieje jeszcze jakaś inna droga dochodzenia
    > zwrotu tych środków, niż sąd?

    Złóż zawiadomienie w prokuraturze.

  • 29. Data: 2007-09-06 20:23:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Złóż zawiadomienie w prokuraturze.

    Co ewentualnie tylko wydluzy czas ewentualnego procesu cywilnego.

    --
    Mithos

  • 30. Data: 2007-09-06 20:28:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Wrz, 21:35, Andrzej Lawa

    > Bo dawniej to procedura była taka, jak pisałem - zwrot "od ręki".

    Moze rozne kwoty - rozne procedury?