  • 1. Data: 2005-01-05 09:46:00
    Temat: Stan konta w PKO BP i odbiór karty
    Od: "Publicon" <p...@u...to.pf.pl>

    Proste i szybkie pytanie: jaki musi być stan konta w tym banku, aby wydano
    mi kartę ? Dowolny dodatni, czy też w wysokości zadeklarowanego wpływu ?

    Publicon

  • 2. Data: 2005-01-05 11:13:10
    Temat: Re: Stan konta w PKO BP i odbiór karty
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Publicon wrote:

    > Proste i szybkie pytanie: jaki musi być stan konta w tym banku, aby
    > wydano mi kartę ? Dowolny dodatni, czy też w wysokości zadeklarowanego
    > wpływu ?

    Jakie konto i jaka karta ?
    Visa elektron debetow do Superkonta - nie ma żadnych warunków

  • 3. Data: 2005-01-05 16:02:31
    Od: "Publicon" <p...@u...to.pf.pl>

    > Jakie konto i jaka karta ?

    PKO Express i Superkonto

  • 4. Data: 2005-01-05 16:26:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Publicon wrote:

    > PKO Express i Superkonto

    No to dostajesz ją "by default" :-)

  • 5. Data: 2005-01-05 21:41:23
    Od: "Publicon" <p...@u...to.pf.pl>

    > No to dostajesz ją "by default" :-)

    A właśnie nie. Domagają się kasy na koncie.

  • 6. Data: 2005-01-05 21:41:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A właśnie nie. Domagają się kasy na koncie.

    A co mówi umowa na ten temat? Może to tylko nadgorliwość oddziału?

  • 7. Data: 2005-01-05 21:49:17
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Publicon napisał(a):

    > A właśnie nie. Domagają się kasy na koncie.

    A wypełnij odpowiedni formaularz na www.pkobp.pl->kontakt, to im się
    odechce. :-)

    Dziwne toto bo już o czymś takim słyszałem. Podpytam. :-)