-
Data: 2006-06-28 11:43:36
Temat: Stanowisko banku
Od: "Magdalena Ossowska" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W nawiązaniu do artykułu ‘400 tysięcy „wyparowało” z mBanku’,
który ukazał się
w dniu 28.06.2006r. na łamach Dziennika Łódzkiego, pragnę przedstawić
stanowisko mBanku w tej sprawie.
Opisywana przez Dziennik Łódzki sytuacja, tak, jak było to wskazane w artykule,
nie jest związana
z bezpieczeństwem systemu bankowego, a z nieuczciwym postępowaniem pracownika
banku.
mBank wyjaśnił sprawę z Klientem, który na żadnym etapie sprawy nie poniósł
szkody, i którego Bank stale informuje o sytuacji. Od samego początku
omawianego przypadku byliśmy w stałym kontakcie
z odpowiednimi organami ścigania, a działające wewnętrzne procedury kontrolne
banku pozwoliły na bardzo szybkie zidentyfikowanie zdarzenia i przekazanie
organom ścigania pełnego materiału dowodowego, potrzebnego do ustalenia
sprawców.
Chcemy, aby jak najszybciej wyjaśnione zostały wszystkie szczegóły sprawy, a
winni zatrzymani.
W ciągu przeszło pięciu i pół roku działalności mBanku nie odnotowaliśmy żadnej
udanej próby ingerencji w nasz system. Oczywiście bezpieczeństwo konta
bankowego, bez względu na to, czy tradycyjnego, czy też internetowego, zależy
zarówno od systemu, jak i Klienta oraz pracowników banku. Najczęściej niestety
to człowiek jest tym nieprzewidywalnym, słabszym ogniwem.
W odniesieniu do fragmentu artykułu mówiącego o utrzymywaniu sprawy w
tajemnicy, chcemy zaznaczyć, iż ze względu na intensywne działania operacyjne
podejmowane przez Policję we współpracy z mBankiem wszelkie publiczne
informacje mogłyby być szkodliwe dla rozwiązania sprawy.
Od początku istnienia mBank przywiązuje szczególną uwagę do kwestii
bezpieczeństwa. Stosowane systemy bezpieczeństwa są najnowocześniejsze i
najbardziej skuteczne spośród systemów używanych przez banki na całym świecie.
Dodatkowo wprowadzone przez Bank procedury oraz system monitorowania działań
pracowników pozwalają w pełni na odtworzenie wszystkich operacji związanych z
rachunkami Klientów. Dlatego też w przypadku winy człowieka zawsze istnieje
możliwość wskazania winnego oraz naprawienia ewentualnej szkody wyrządzonej
Klientowi w wyniku działań poza prawnych.
Magdalena Ossowska
rzecznik mBanku
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.06 13:37 witek
- 28.06.06 13:43 witek
- 28.06.06 21:07 Robert
- 28.06.06 21:25
- 28.06.06 21:31 Sławomir Szyszło
- 28.06.06 22:18 Krzysztof
- 28.06.06 23:20 MarcinF
- 29.06.06 05:46 Sławomir Szyszło
- 29.06.06 06:43 Miroo
- 29.06.06 06:49 Miroo
- 29.06.06 08:16 sumi
- 29.06.06 16:18 Marek Szapajko
- 29.06.06 17:01 Marcin
- 29.06.06 17:28 Mirosław Szejduk
- 29.06.06 18:08 - Robert -
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego takie preferencje banków?
- Awaria BNP Paribas
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc