  • 1. Data: 2010-06-15 18:31:42
    Temat: Starcze z obłędem nienawiści w oczach - jesteś starcem - bój się Boga
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    ja chociaż mam ledwie 40+ boję się Boga , on starzecz w przededniu
    spotkania z Sądem Ostatecznym, bluźni, powiem inaczej ma staruch jaja,
    nie boi się wiecznego potępienia

    czy jego poplecznik, nie-mój-niby-prezydent hrabia Komorrowski
    zagwarantował starcowi wieczną gwarancję zbawienia ?

    http://www.niepoprawni.pl/blog/814/kto-sieje-wiatr-t
    en-ma-ochrone-bor-u#comment-74095

  • 2. Data: 2010-06-15 20:58:07
    Od: Nie karmić trolla <n...@t...net>