  • 1. Data: 2002-06-08 08:34:06
    Temat: Stare funty
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    Zablakalo mi sie 50 funtow i 20 razy po 20 funtow... z 3-4 lata temu
    przywiozlem je z Londynu.

    W ramach trudnosci finansowych chcialem je sprzedac w kantorze i mi
    powiedzieli, ze sa to stare funty i kupuja tylko nowe, pomimo, ze w
    Angli obowiazuja i stare i nowe. W banku natomiast stwierdzili, ze moga
    je wziasc, wyslac do Londynu do banku i po okolo miesiacu moge dostac
    zlotowki. Ale jednoczesnie nie potrafili powiedziec jaki bedzie koszt
    operacji i moze wyniesc nawet 50 %.

    Co robic?

  • 2. Data: 2002-06-08 12:34:40
    Temat: Re: Stare funty
    Od: "Robert K.\(Beer\)" <be_erUSUŃ@poczta.onet.pl>

    "freDZiK" <f...@i...com.pl> napisał:

    > Co robic?

    Znaleźć kogoś, kto jeździ do Anglii. :-)
    Sprzedasz mu wtedy za odrobinę mniej niż w kantorach
    mógłby dostać i oboje będziecie happy.
    Ogłoś się na jakiejś lokalnej grupie i poczekaj.
    Ja tak zrobiłem i sprzedałem komuś znalezionemu na
    grupie.

  • 3. Data: 2002-06-09 20:29:46
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    Proponowałbym grupę ... turystyka

    tam jest dużo osób lubiących podróże to i do Angli ktoś się pewnie znajdzie