  • 11. Data: 2009-05-23 11:17:00
    Temat: Re: Statki a propaganda.....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Pewnie chciałes napisać "niech".
    > OK

    Gdzieś "ch" zeżarło..... Pardon.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2009-05-23 11:42:24
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:

    > Jureczku, czyżbyś zapomniał jaką partacką kombinację z mediami zrobili twoi
    > idole?... Dzięki temu Roman mógł na czele TVP postawic faceta który w czasie
    > powitania zamawia od razu pięc piw he he... to przecież tylko dzięki
    > kombinacjom tego twojego niedorobionego Napoleona Roman mógł sobie przerobic
    > TVP na TVLibertas... a ty masz tu czelnośc jeszcze coś się na ten temat
    > odzywac... pisowcy to jednak są bez wstydu zupełnie...

    A pamiętasz TV pana Drawicza, czy byłeś za młody ?

    Wtedy brylował na ekranie znany pisarz Andrzej Szczypiorski, jako główny
    etatowy autorytet. Z litości nie będę wymieniał redaktorów.

    To ja już wolę nawet Farfała, mimo , że w wieku 17 lat pisał do jakiegoś
    głupiego pisemka. Mimo wszystko lepsze to niż pisanie po murach, co
    czyni elita młodzieży w tym wieku. Tyle tylko, że nikt nie przypomina im
    później jakie głupie hasła pisali.

    Moim zdaniem TV publiczna najlepszy okres w 20-leciu miała za Prezesa
    Wildstein'a. Szczerze jednak powiem , że nie zauważam obecnie w
    programach TVP jakichś szczególnie stronniczych programów. Z całą
    pewnością jest obecnie bardziej obiektywna niż telewizje komercyjne w
    Polsce, a zwłaszcza TVN.

  • 13. Data: 2009-05-23 12:10:07
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > TVP jakichś szczególnie stronniczych programów. Z całą pewnością jest
    > obecnie bardziej obiektywna niż telewizje komercyjne w Polsce, a zwłaszcza

    Panie Jurku. Przy całym szacunku do pańskiej osoby. Mam niestety inną opinię
    w tym temacie.
    TVP będzie wtedy wolna gdy w niej będzie można posłuchać Michalkiewicza w
    wolnej dyskusji z członkakmi kolalicji PO-PiS-SLD-PSL, coś na kształt ....

    Milton Friedman - Free to Choose 1990
    http://www.youtube.com/watch?v=83gl8zDnnKY&hl=pl

    Póki co to no razie w TVP panuje niepodzielnie socjalizm, skutkiem czego
    mamy to co mamy .....

    "Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
    http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

    i w mojej opini długo długo, sie to jeszcze nie zmieni (szczególnie że teraz
    na stałe do koryta dossały się "towarzysze" z PO-PSL-SLD).....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2009-05-23 12:14:41
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > i w mojej opini długo długo, sie to jeszcze nie zmieni (szczególnie że
    > teraz
    > na stałe do koryta dossały się "towarzysze" z PO-PSL-SLD).....

    Zgodnie zresztą z wynikiem ostatniego demokratycznego wyboru "narodu"....
    (co też trzeba mieć na uwadze).....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2009-05-23 13:25:15
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > TVP będzie wtedy wolna gdy w niej będzie można posłuchać Michalkiewicza w
    > wolnej dyskusji z członkakmi kolalicji PO-PiS-SLD-PSL, coś na

    Zwracam ci uwagę, że pan Jurek (CYTUJĘ) powiedział "bardziej obiektywna". Co
    do reszty zgoda.

  • 16. Data: 2009-05-23 22:06:52
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I jak na razie, mimo to, żadna opcja nie miała sukcesu wyborczego dwa razy
    > pod rząd.

    Ale PIS miał więcej poparcia w ostatnich wyborach niż w przedostatnich.

    J.