  • 1. Data: 2012-11-28 16:56:56
    Temat: Strach przed chargebackiem
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Za wyjazd na wakacje, kartą kredytową już nie zapłacisz
    http://serwisy.gazetaprawna.pl/turystyka/artykuly/66
    5095,za_wyjazd_na_wakacje_karta_kredytowa_juz_nie_za
    placisz.html

    Z tego co pamiętam, to w sezonie letnim upadło 11 mniejszych i większych
    biur podróży i oto skutek. Chyba coraz więcej osób ma świadomość
    istnienia czegoś takiego jak charge back.
    Ciekawe które biura pójdą na takie restrykcje i zgodzą się nadal
    przyjmować od klientów zapłaty kartami.

    Swoją drogą, ciekawy tytuł notki. Sugeruje że kartą debetową będzie
    można spokojnie nadal płacić :)

    --
    Imka

  • 2. Data: 2012-11-28 17:03:37
    Temat: Re: Strach przed chargebackiem
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-28 16:56, Imka pisze:
> [...]
    >
    > Z tego co pamiętam, to w sezonie letnim upadło 11 mniejszych i większych
    > biur podróży i oto skutek. Chyba coraz więcej osób ma świadomość

    Widocznie jest (był?) to jakiś pomysł na biznes. Zebrać przedpłaty na
    wakacje i zbankrutować.
    Czy ktoś za to siedzi? (A powinien wisieć i to na latarni)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-11-28 22:56:26
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 28 listopada 2012 17:03:37 UTC+1 użytkownik SQLwiel napisał:

> [...]
    >
    > wakacje i zbankrutować.
    >
    > Czy ktoś za to siedzi? (A powinien wisieć i to na latarni)

    Skąd. Z tego, co pamiętam, jedna pani zakładała kolejne biuro "na zakładkę",
    likwidując poprzednie. Show must go on :)

  • 4. Data: 2012-11-29 03:51:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Hołda" 8...@g...co

    > Czy ktoś za to siedzi? (A powinien wisieć i to na latarni)

    : Skąd. Z tego, co pamiętam, jedna pani zakładała kolejne biuro
    : "na zakładkę", likwidując poprzednie. Show must go on :)

    IMO nawet nie miała bladego pojęcia o tym, że jej powinnością
    było jakieś zwisanie. ;) Ech, ta edukacja... Gdyby wreszcie
    unijne fundusze skierowano na edukację... Taka kobiecina
    wiedziałaby o swych powinnościach i poszłaby w ślady Leppera...

    Lepper był oczytany, obracał się w kręgach ludzi światłych,
    więc swoje powinności znał... A taka właścicielka biura
    turystycznego -- czegóż od niej oczekiwać?!

    Wisieć powinna kobieta, która dała mi zimna wódę do mycia,
    choć wiedziała o zwyrodnieniach mego kręgosłupa. :)

    -=-

    Ja z niecierpliwością oczekuję tanich hoteli marketowych.
    Swego rodzaju ,,jaskółką'' są zapowiedzi Ikei. :) Własny
    środek (oby nie zewnętrze) transportu i tanie noclegi
    dookoła -- tego imo [poza mądrymi panienkami] mi potrzeba.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'