  • 1. Data: 2011-02-03 22:52:55
    Temat: Strategia rozwoju Kompleks SA pozycja lidera od basenów, teraz debiut po red. 30%
    Od: "komleks bez kompleksów na NC" <k...@p...onet.pl>

    10 lutego 2011-czy sie uda?
    Grupa konsultingowo-inżynieryjna Kompleks planuje w tym roku zwiększyć
    przychody o 18 proc. do 33,6 mln zł - poinformowali podczas konferencji
    prasowej przedstawiciele spółki. Spółka chce zwiększyć udział w rynku basenów
    publicznych, a także wejść do segmentu basenów prywatnych, gdzie w ciągu 2-3
    lat planuje uzyskać pozycję lidera.

    "Kompleks szacuje wzrost przychodów w 2011 roku o 5,1 mln zł w porównaniu do
    2010 roku, czyli do poziomu 33,6 mln zł" - powiedział dziennikarzom Janusz
    Wystemp, prezes zarządu spółki

    Strategia rozwoju spółki zakłada utrzymanie pozycji lidera na rynku basenów
    publicznych oraz rozwój nowych segmentów działalności, którymi są baseny
    prywatne, system rur kompozytowych TERMO-TECH i system wentylacji
    chemoodpornej CHEMO-WENT.

    "W 2011 roku planujemy zwiększyć udział w rynku basenów publicznych, którego
    wartość oceniamy na 60 mln zł. Myślę, że przyrost rzędu 5 proc. będzie
    możliwy" - powiedział Wystemp.

    W 2010 roku Kompleks posiadał 34-proc. udział w tym rynku. Sprzedaż urządzeń i
    technologii dla segmentu basenów publicznych generuje ponad 60 proc.
    przychodów spółki przy średnich marżach brutto na poziomie 27 proc. Nakłady
    inwestycyjne planowe przez kompleks w zakresie tego segmentu na lata 2011-2013
    wynoszą 0,8 mln zł.

    Kompleks ma w planach wejście na rynek basenów prywatnych. Spółka działa już w
    tym segmencie dostarczając oraz prowadząc rozruch i serwis urządzeń wellness i
    spa. Od stycznia tego roku Kompleks zamierza dostarczać wszystkie urządzenia i
    technologie dla basenów prywatnych.

    "Rynek oceniamy na 50 mln zł. Za dwa do trzech lat planujemy być liderem także
    tego rynku. Całe zaplecze mamy już przygotowane" - powiedział prezes spółki.

    "W bieżącym roku chcemy uzyskać przychód rzędu 3,6 mln zł z segmentu basenów
    prywatnych" - dodał.

    Kompleks planuje również rozwój systemu preizolowanych rur kompozytowych TERMO-
    TECH.

    Debiut calkiem sporej oryginalnej spółki o coraz szerszej gamie propozycji
    basenow dla hoteli do willi i dla aquaparkow.

    basenowy swiat

  • 2. Data: 2011-02-03 23:06:18
    Temat: http://www.youtube.com/watch?v=jvTFipW05k8&feature=player_embedded
    Od: k...@p...onet.pl

    > 10 lutego 2011-czy sie uda?

    http://www.youtube.com/watch?v=jvTFipW05k8&feature=p
    layer_embedded

    dla tych co cenią kontakt z wodą:-)

    armatura dla modnego przemyslu krajowego - to zaskoczenie.
    kroooovka

  • 3. Data: 2011-02-04 12:51:17
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-04 00:06, k...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    layer_embedded

    > dla tych co cenią kontakt z wodą:-)
    >
    > armatura dla modnego przemyslu krajowego - to zaskoczenie.

    Ciekawe czy jak juz wyczerpia sprawgniory basenow wielki polski rynek to
    zabiora sie za baseny dla emerytow ?

  • 4. Data: 2011-02-08 00:22:41
    Od: k...@p...onet.pl

    3 lutego 2011 w warszawskiej restauracji Poezja odbyło się spotkanie prasowe
    Wałbrzyskiej Grupy Konsultingowo-Inżynieryjnej Kompleks S.A. Wydarzenie
    poprzedziło planowane na początek lutego wejście Grupy na giełdę.

    Tematyka spotkania oscylowała wokół zagadnień związanych z debiutem Grupy na
    rynku NewConnect oraz kondycją finansową branży urządzeń i technologii
    basenowych. Podsumowano także dotychczasowe osiągnięcia oraz wskazana została
    strategia rozwoju Grupy na kolejne lata.

    - Rok 2010 był okresem dynamicznego wzrostu dla całej Spółki.

    Powstało Centrum Logistyczne Georg Fisher Polska, otwarty został nowy oddział
    firmy we Wrocławiu, dokonaliśmy przekształcenia w spółkę akcyjną i wreszcie z
    sukcesem zakończyliśmy ofertę zamkniętą.

    W ramach oferty Private Placement odnotowaliśmy 30% nadsubskrypcję, pozyskując
    3,875 mln zł na kolejne inwestycje. Nowy rok to dla nas nowe możliwości
    dlatego rozpoczynamy go debiutem na giełdzie NewConnect &#8211; podsumowuje Janusz
    Wystemp, Prezes Zarządu Grupy Kompleks.

    Wałbrzyska Grupa Konsultingowo-Inżynieryjna Kompleks S.A. to lider branży
    basenowej.
    W 2010 roku Spółka miała 34% udział w rynku basenów publicznych, odnotowując
    tym samym 7% wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim.

    Plany na najbliższą przyszłość obejmują m.in. wejście na rynek basenów
    prywatnych, a także uruchomienie oraz rozwój produkcji własnych rozwiązań i
    kompletnych systemów TERMO-TECH (przemysłowe systemy rurociagów kompozytowych
    z tworzyw sztucznych) i CHEMO-WENT (chemoodporna wentylacja z tworzyw
    sztucznych).

    - Kapitał pozyskany z emisji akcji na New Connect pozwoli nam na finansowanie
    kolejnych dużych kontraktów, zakup urządzeń oraz gruntu i wybudowanie hali
    produkcyjnej. Dzięki temu będziemy mogli przygotować pełne i kompletne oferty
    dopasowane do potrzeb odbiorców pod względem technicznym, a przy tym
    atrakcyjne cenowo &#8211; dodaje Grzegorz Manelski, Wiceprezes ds. Finansowych i
    inwestorskich Grupy Kompleks

    TERMO-kroovka

  • 5. Data: 2011-02-11 17:54:01
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > dopasowane do potrzeb odbiorców pod względem technicznym, a przy tym
    > atrakcyjne cenowo &#8211; dodaje Grzegorz Manelski, Wiceprezes ds.

    Ale Twój Ekoexport leci na pysk. Już -30% od czasu, kiedy twierdziłeś, że to
    świetna spółka, której kurs się podwoi.
    Co Ty na to? :)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/