  • Data: 2003-01-13 12:15:27
    Temat: Strona BSKOnline i Java :-(
    Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Trochę offtopicznie, ale tylko trochę, bo w końcu o stronę banku chodzi,
    chciałabym się zwrócić do państwa bankowców o poradę:
    Otóż ni z tego ni z owego przestał mi działać applet na stronie BSK
    Online: za każdym razem, gdy powinno się uruchamiać okienko z
    logowaniem, strona przestaje się ładować i w linii statusu IE widzę
    "applet notinited". W Netscape również się nie ładuje. Tak więc coś musi
    być z samą java... Wyszukałam sobie już Microsoft VM, zainstalowałam, i
    o samo. Podobnie z javą sunowską. Przypuszczam, że może sie to wiązać z
    tym, że ostatnio przeinstalowywałam system. Próbowałam chyba
    wszystkiego, co mi do głowy przyszło, razem z ponowną instalacją SP3...
    Co jeszcze moge zrobić? :-(

    Agnieszka
    --
    .-._ http://www.pieski.tukan.pl/ - niestety zdechło