  • 11. Data: 2010-08-10 19:15:56
    Temat: Re: Strzały jeszcze raz ....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > na
    > głupie pytania,to ja poproszę Ciebie o odp.na takie pytanie..dlaczego nikt
    > Twoich idoli ,którzy pojechali do Katynia pociągiem,nie poszedł na
    > lotnisko
    > zobaczyć co się dzieje,tylko "bohatersko" wrócili do Polski? Macierewicz
    > stchórzył ?Kempa też? Przecież mieli kamery,aparaty fot..poza tym powinni
    > byli
    > pilnować ciał,do przyjazdu kogoś z Polski..ale nie ,bohaterzy szybko darli
    > do
    > Polski,dlaczego nie zostali tam dłużej ?

    Po pierwsze to nie są moi idole. Po drugie to pewnie spierdalali w
    podskokach w obawie np. przed rozpędzoną tankietką ministra Shoigu .....

    http://www.kavkazcenter.com/eng/content/2010/04/13/1
    1864.shtml

    "[...] Według strony kaukaskich partyzantów w dniu katastrofy opancerzony
    samochód z ministrem Siergiejem Shoigu wjechał w minibus i zabił ponad 20
    pasażerów. Jeśli to prawda, to jest to zaskakujący zbieg okoliczności - a
    może wsadzono tam świadków katastrofy pod pretekstem przewiezienia na
    przesłuchanie, a prawdziwym celem było wyeliminowanie świadków? [...]".

    P.S. Zawsze byłem za postulatem Korwina odnośnie dostępu do broni. Na
    wszelki wypadek uzbroić społeczeństwo tak jak w Szwajcarii na wypadek wojny,
    co by nas nie wzięli bez walki, jak żydów w Oświęcimiu .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2010-08-10 19:41:17
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > może wsadzono tam świadków katastrofy pod pretekstem przewiezienia na
    > przesłuchanie, a prawdziwym celem było wyeliminowanie świadków? [...]".

    Znowu odstawiłeś leki?

    --
    marfi