  • 1. Data: 2002-02-04 10:45:00
    Temat: Studenckie praktyki ???
    Od: "PP" <r...@w...pl>

    Cześć.
    Moze ktos z was sie orientuje które banki i kiedy (tj. np. tylko w
    okresie wakacji itp.) zajmują sie organizowaniem bezpłatnych praktyk dla
    studentów. Jak taki praktyki sie przedstawiają? (czy praktykanrt zajmuje sie
    czymś więcej niz tylko przyslowiowym odbieraniem faksów :) Jakimi kryteriami
    kierują się banki przy przyjmowaniu praktykantów?

    Pozdrowienia
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-02-04 11:39:53
    Temat: Re: Studenckie praktyki ???
    Od: <j...@...pl>

    Użytkownik "PP" napisał:

> [...]
    kryteriami
    | kierują się banki przy przyjmowaniu praktykantów?

    Ooo, ING BSK SA, organizuje takie praktyki przez cały rok...
    W tym banku pracują tylko praktykanci i osoby zatrudnione na okres próbny do
    3 miesięcy...
    Właśnie dlatego jakość obsługi klienta w tym banku tak zancząco się wyróżnia
    :-)

    Pozdrawiam.

    j...@...pl

  • 3. Data: 2002-02-04 16:46:41
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    PP pisze:
    >Jakimi kryteriami
    >kierują się banki przy przyjmowaniu praktykantów?

    Znajomościami ;)

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 4. Data: 2002-02-05 19:45:19
    Od: Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash <w...@k...pl>

    Użytkownik "PP" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kryteriami
    > kierują się banki przy przyjmowaniu praktykantów?

    A gdzie Ty studiujesz? U mnie ja sobie wybierałem bank, a uczelnia
    załatwiała praktyki. Ale tak poważnie, to PKO BP wiem, że zawsze brało
    chętnie praktykantów, szczególnie w sezonie letnio-urlopowym (roboty dużo,
    rąk do pracy mało). Nie próbuj załatwiać w BZWBK - są całkowicie wstrzymane.
    Odbierać faxów nie będziesz - to robi sekretarka, ale pakowanie wyciągów,
    kserowanie, względnie przepisywanie wniosków kredytowych z kartki na kartkę
    i wiele innych fascynujących zajęć - oto świetlana przyszłość, która się
    przed Tobą rysuje. Ale UWAGA - znam ludzi, którzy zostali już tak na stałe w
    banku (dostali robotę po prostu) i to całkiem niedawno (rotacja kadr
    spora) - warto się popałować przez te 4 tygodnie ;-)
    O kryteriach nic nie wiem. Nigdy nie miałem problemów tego rodzaju (z powodu
    jak na początku posta ;-))

    Pzdr,

    --
    +--- Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash ---+
    |--- w...@k...pl (preferowane/primary) ---|

  • 5. Data: 2002-02-06 09:32:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 4 Feb 2002 11:45:00 +0100, "PP" <r...@w...pl> wrote:

    > Jak taki praktyki sie przedstawiają? (czy praktykanrt zajmuje sie
    >czymś więcej niz tylko przyslowiowym odbieraniem faksów :)

    No przydalby sie jeszcze ktos do obslugi niszczarki i zmieniania
    papieru w drukarce ;-))))
    BP, NNMSP :-)

    A powaznie to oprocz papierowkowej roboty pewnie jeszcze mozna zabrac
    sie za witanie, informowanie klientow i wysluchiwanie ich skarg :-).
    Powinno byc calkiem ciekawe dowiadczenie, nawet za friko.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-02-13 13:43:25
    Od: "pawgra" <p...@i...pl>

    > No przydalby sie jeszcze ktos do obslugi niszczarki i zmieniania
    > papieru w drukarce ;-))))

    Zmienianiu na co? ;-)))

> [...]
    > sie za witanie, informowanie klientow i wysluchiwanie ich skarg :-).
    > Powinno byc calkiem ciekawe dowiadczenie, nawet za friko.

    pawgra
    GG: 243944
    ICQ: 74365235

  • 7. Data: 2002-02-13 21:38:42