  • 1. Data: 2002-06-10 15:48:48
    Temat: Superkonto na e-superkonto
    Od: "Loud3r" <b...@p...fm>

    mam od 3 miesiecy superkonto w pko BP.Dopiero co moglem sobie zwiekszyc
    limity (nowemu klientowi dali smiesznie niskie)
    Jednak teraz chcialbym zrezygnowac calkowicie z superkonta na rzecz
    e-superkonta.
    Czy automatycznie zachowam te limity ktore mam teraz,czy od nowa bede musial
    przez 3 miesiace wykazywac sie dochodami ???
    pzdr

  • 2. Data: 2002-06-10 18:16:07
    Temat: Re: Superkonto na e-superkonto
    Od: "dzidzius" <d...@p...onet>

    Użytkownik "Loud3r" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    musial
    > przez 3 miesiace wykazywac sie dochodami ???

    Chciałem zrobić to samo nie da rady trzeba czekać 3 miesiące i wykazać się
    stałymi dochodami przy czym po trzech miesiącach limit przyznają
    automatycznie nie trzeba nic załatwiać u mnie była to suma wysokości
    jednego miesiąca