  • 1. Data: 2011-12-30 11:06:14
    Temat: Supermakler (ePromak) Plus
    Od: Marcin <p...@c...net>

    nie wiem czy grupa odnotowała ale w końcu da się już używać w IE 9.x
    Supermaklera PKO BP.
    wczoraj została udostępniona nowa wersja systemu ePromak Plus.
    interfejs został odświeżony i chyba zamiast Javy lata to już na
    AJAXie.
    wygląda to nieźle, no i działa w końcu na nowych komputerach.

    Marcin

  • 2. Data: 2011-12-30 13:01:12
    Temat: Re: Supermakler (ePromak) Plus
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Marcin <p...@c...net> wrote on 2011-12-30_12:06
> [...]
    > AJAXie.
    > wygląda to nieźle, no i działa w końcu na nowych komputerach.

    Nie do wiary!
    Aż sprawdzę :-)

    witrak()