  • 41. Data: 2010-08-10 11:32:23
    Temat: Re: Sygma Bank Real ZaĹ?óş KartÄ? i zĹ?ap 2000 punktĂłw PAYBACK
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-10 13:17, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "xbartx"<b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    A można z dwóch asisstance na raz skorzystać w razie czego?
    Jak ktoś ma w Aliorze i w Sigma Bank Real.

    --
    animka

  • 42. Data: 2010-08-10 12:26:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 13:17:38 +0200, MarekZ napisał(a):

    > A na koniec ciekawostka, bo byłem świadkiem testowania tego concierge'u.
    >
    > Pani dzwoni, że ma problem z zaparkowaniem bo jest dużo samochodów i czy
    > ubezpieczenie obejmuje taką pomoc. Tak - obejmuje. W takim razie pani
    > poprosi. Po 20 minutach przyjeżdża pan, parkuje pani samochód, pani
    > podpisuje jakiś świstek, rzecz jasna nic nie płaci. Dodatkowo dowiaduje
    > się, że w ciągu roku dwukrotnie taka darmowa pomoc przy parkowaniu
    > przysługuje. Ja byłem pod wrażeniem.

    Oj oj to już na grubo. A gdzie trzeba czekać te 20 minut aby ktoś
    przyjechał i zaparkował czy to były tylko takie testy ;)

    --
    xbartx

  • 43. Data: 2010-08-10 12:28:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > A można z dwóch asisstance na raz skorzystać w razie czego?
    > Jak ktoś ma w Aliorze i w Sigma Bank Real.

    Znaczy żeby dwóch facetów parkowało ten samochód? Można by było, to są
    niezależnie działające ubezpieczenia dla każdej z umów kart, ale karta Real
    nie ma pakietu asisstance, a w przypadku Aliora tylko niektóre karty go
    mają.

  • 44. Data: 2010-08-10 12:32:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Oj oj to już na grubo. A gdzie trzeba czekać te 20 minut aby ktoś
    > przyjechał i zaparkował czy to były tylko takie testy ;)

    Trzeba jeździć w kółko wysepki. :D

    Test odbył się w Krakowie w okolicy skrzyżowania Zwierzynieckiej z Retoryka.
    :)

  • 45. Data: 2010-08-10 12:44:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-10 14:28, MarekZ pisze:
> [...]
    > nie ma pakietu asisstance, a w przypadku Aliora tylko niektóre karty go

    Było chyba o tej karcie kredytowej Sigma Realowskiej, więc ta karta nie
    ma pakietu ubezpieczeniowego?
    Właściwie to nie chodziło mi o parkowanie, tylko np, jak jest zalanie
    mieszkania, czy potrzeba, żeby hydraulik coś naprawił itp.
    Ja mam assistance w Aliorze i chcę sobie załatwić przy okazji kartę
    kredytową w Realu.

    --
    animka

  • 46. Data: 2010-08-10 13:38:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Było chyba o tej karcie kredytowej Sigma Realowskiej, więc ta karta nie ma
    > pakietu ubezpieczeniowego?

    Po drodze zeszło na Impresję z Millennium. Karta Real nie ma assistance.

    > Ja mam assistance w Aliorze i chcę sobie załatwić przy okazji kartę
    > kredytową w Realu.

    Masz assistance w Aliorze powiązane z kartą kredytową?

  • 47. Data: 2010-08-10 13:39:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 14:32:36 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Trzeba jeździć w kółko wysepki. :D
    >
    > Test odbył się w Krakowie w okolicy skrzyżowania Zwierzynieckiej z
    > Retoryka. :)

    20 minut wokół wyspeki? To już bym lepiej chyba szukał jakieś okazji i
    łapał kogoś w zasięgu ręki, albo najzwyczajniej w świecie zaparkował w
    innym miejscu :D

    --
    xbartx

  • 48. Data: 2010-08-10 13:41:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Było chyba o tej karcie kredytowej Sigma Realowskiej, więc ta karta nie ma
    > pakietu ubezpieczeniowego?

    Po drodze zeszło na Impresję z Millennium. Przy czym jest to ubezpieczenie
    płatne 5 zł miesięcznie. Karta Real nie ma assistance.

    > Ja mam assistance w Aliorze i chcę sobie załatwić przy okazji kartę
    > kredytową w Realu.

    Zapewne masz na myśli pakiet "Pomocni Fachowcy" a nie assistance w Aliorze
    powiązane z kartą kredytową?

  • 49. Data: 2010-08-10 13:44:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > 20 minut wokół wyspeki? To już bym lepiej chyba szukał jakieś okazji i
    > łapał kogoś w zasięgu ręki, albo najzwyczajniej w świecie zaparkował w
    > innym miejscu :D

    Nie no jaja sobie robię. Dziewczyna zaparkowała 100 metrów dalej, po czym
    powiedziała gdzie trzeba przeparkować. Pan nie zgodził się sam wsiąść do
    samochodu i przejechać te kilkadziesiąt metrów, musiała siedzieć obok niego,
    może dlatego że Dominika jest wybitnie niebrzydka, a może to kwestia
    procedur.

  • 50. Data: 2010-08-10 15:59:05
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-10 15:41, MarekZ pisze:

    > Po drodze zeszło na Impresję z Millennium. Przy czym jest to ubezpieczenie
    > płatne 5 zł miesięcznie. Karta Real nie ma assistance.

    Dzięki.

    > Zapewne masz na myśli pakiet "Pomocni Fachowcy" a nie assistance w Aliorze
    > powiązane z kartą kredytową?

    To pierwsze. Czyli jedno z drugim nie ma nic wspólnego :-( Niezły mętlik
    mi się teraz w głowie zrobił i nie wiem który regulamin przeczytałam.
    Teraz będę szukać na temat pomocnych fachowców. Faktycznie to nie jest
    pakiet ubezpieczeniowy tylko doraźna pomoc.
    Na wizytówce jest napisane:
    -pomoc specjalisty w domu - Home Asisstance
    -pomoc w podróży samochodem - Car Asisstance
    -pomoc medyczna na terenie calej Polski.

    --
    animka