  • 1. Data: 2012-04-24 10:40:07
    Temat: Sygnały futures
    Od: DeJotTe <d...@g...com>

    Witam

    Na blogu będę publikował codziennie sygnały dla kontraktów terminowych
    FW20.

    http://sygnaly-gieldowe.blogspot.com/

    Zapraszam do obserwacji.
    DeJotTe

  • 2. Data: 2012-04-24 11:33:44
    Temat: Re: Sygnały futures
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl>

    DeJotTe <d...@g...com> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Na blogu b=EAd=EA publikowa=B3 codziennie sygna=B3y dla kontrakt=F3w
    termin=
    > owych
    > FW20.
    >
    > http://sygnaly-gieldowe.blogspot.com/
    >
    > Zapraszam do obserwacji.
    > DeJotTe

    Mój system też dał podobnego shorta 18.04, ale się jeszcze nie odwrócił.
    Jaką masz korzyść z publikacji sygnałów ?

    pozdr.
    sys29

  • 3. Data: 2012-04-24 11:48:22
    Od: DeJotTe <d...@g...com>

    > Mój system też dał podobnego shorta 18.04, ale się jeszcze nie odwrócił.
    > Jaką masz korzyść z publikacji sygnałów ?

    Nie mam korzyści, pisząc swój pierwszy blog mam nadzieję ciekawie
    wypełnić swój czas.

  • 4. Data: 2012-04-24 13:06:28
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > termin=

    > Mój system też dał podobnego shorta 18.04, ale się jeszcze nie odwrócił.
    > Jaką masz korzyść z publikacji sygnałów ?

    To jest reklama. Jeżeli system okaże się efektywny to potem może być płatny.
    Bardzo dobra strategia. Podobna drogę przebył Lem.

  • 5. Data: 2012-04-24 13:09:21
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    DeJotTe wrote:

    > Nie mam korzyści, pisząc swój pierwszy blog mam nadzieję ciekawie
    > wypełnić swój czas.

    Zdanie jest sprzeczne. Człowiek nie działa bez korzyści. Ciekawe spędzenie
    czasu to jest ta korzyść. Choć myślę, że ukrywasz prawdziwe intencje. :)

  • 6. Data: 2012-04-24 13:45:14
    Od: DeJotTe <d...@g...com>

    On 24 Kwi, 13:06, totus <t...@p...onet.pl> wrote:

    > To jest reklama. Jeżeli system okaże się efektywny to potem może być płatny.
    > Bardzo dobra strategia. Podobna drogę przebył Lem.

    Blog będę prowadził codziennie do końca tego roku. W tym czasie
    wszystkie sygnały będą bezpłatne. W przyszłym roku podejmę decyzję czy
    blog ma dalej funkcjonować i czy forma jego prowadzenia jest właściwa.

  • 7. Data: 2012-04-24 13:48:07
    Od: DeJotTe <d...@g...com>

    On 24 Kwi, 13:09, totus <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Zdanie jest sprzeczne. Człowiek nie działa bez korzyści. Ciekawe spędzenie
    > czasu to jest ta korzyść. Choć myślę, że ukrywasz prawdziwe intencje. :)

    Ciekawie - inaczej rzecz ujmując znaczy edukacyjnie:)
    To mój pierwszy blog, a po 15 latach drugi kontakt z własną strona.
    Chciałbym dowiedzieć się więcej na temat projektowania stron
    internetowych, a blog jest odpowiednim miejscem do nauki dla osoby
    początkującej w tej dziedzinie.